Istragrafika bilježi rast izvoza za više od 15 posto

(A.POKRAJAC)
(A.POKRAJAC)

Tvrtka Istragrafika nastavlja daljnje investicije u poboljšanje svog proizvodnog procesa. Trenutno je u tijeku zamjena dotrajalog uređaja za izradu i razvijanje tiskovnih ploča "Computer to Plate" vrijednog više od 1,5 milijuna kuna.

Njime će udvostručiti brzinu izrade čime će povećati konkurentnost ponude. Iz Istragrafike navode da je posebna zanimljivost ove linije AccuBreill modul za inline aplikaciju pisma za slijepe i slabovidne osobe. Očekuju da će im to osigurati konkurentsku prednost, posebno među kupcima iz farmaceutske industrije.

Uz to, u proizvodnji se koriste specijalne bezmirisne boje posebno prilagođene za izradu i tisak ambalaže za prehrambenu industriju, čime se ističe kao jedna od rijetkih tvrtki u EU koja ima 10 godišnje iskustvo u navedenoj tehnologiji.

- U Istragrafici stalno razvijamo specijalizirane programe vodeći računa o kvaliteti proizvoda i s naglaskom na što osebujnijem dizajnu. S posebnom pozornošću naši dizajneri i konstruktori surađuju s kupcima s ciljem pretvaranja njihovih ideja u visokovrijedan i funkcionalan proizvod koji će dizajnom i korištenom tehnologijom u potpunosti zadovoljiti sve strože zahtjeve u proizvodnji ambalaže, izjavio je Enis Kancelir, direktor Istragrafike, tvrtke koja svojom ambalažom opskrbljuje proizvode različitih branši: prehrambene, farmaceutske, duhanske do specijalnih ambalaža poput luksuznih zahtjeva kristalne industrije.

Rezultat toga je da unatoč teškim gospodarskim prilikama, ponajprije smanjenju industrijske proizvodnje i stagnaciji potražnje u industriji komercijalne kartonske ambalaže, i nadalje ostvaruju uspješne poslovne rezultate. U ovoj godini su, u usporedbi s prošlom, postiglI rast izvoza za više od 15 posto, i to prvenstveno na tržištima Austrije, Srbije, Slovenije i Italije.

Inače, na festivalu ambalaže FEST.A CROPAK 2014., Istragrafika je osvojila nagradu za kutiju za kreme naručitelja Kozmetike Afrodita. (P. G.)


Podijeli: Facebook Twiter