Istra za Uskrs ocekuje znacaj broj turista

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

S uskrsnim praznicima pocinje jaci val dolazaka turista u Hrvatsku, a prema svemu sudeci, 2012. mogla bi biti još i bolja od vrlo uspješne prošlogodišnje sezone. Gotovo svi veliki hrvatski hotelijeri ocekuju da bi travanj trebao biti na razini prošle godine, a u Hrvatsku ce samo za uskrsne blagdane, ako vrijeme bude lijepo, doputovati oko 30 do 40 tisuca turista. Vec se sada šecu pulskim, poreckim, rovinjskim ulicama...

Prema podacima Hrvatske turisticke zajednice, upravo u ovom tjednu te za vikend Istra i susjedni Kvarner ocekuju najvecu navalu turista, i to iz najbližih turistickih tržišta - Njemacke, Austrije, Slovenije i Italije. Zanimljivo je da vecina drugih europskih zemalja, odnosno njihovi organizatori putovanja, za Hrvatsku niti ne nude specijalne uskrsne programe.

Ipak, oni koji prodaju uskrsne programe kažu da ce promet prema Hrvatskoj biti na jednakom nivou kao i lani. Izuzetak u toj prici je Italija, gdje njihovi mediji upravo u ovom trenutku najavljuju "proljetni udarac" na place zbog vecih poreza i davanja. Upravo stoga ocekuje se da ce Talijana za Uskrs biti manje, što izravno pogada Istru.

Srecom, ovakve negativne prognoze iz Italije spašava superoptimisticna Njemacka, gdje touroperatori, iako je buking u ožujku nakon dobro zapocetog sijecnja i veljace bio usporen, i dalje kažu da bilježe dvoznamenkaste poraste bukinga za ljeto u Hrvatskoj. Veci broj grupa može se ocekivati iz njima susjedne Austrije, koja svake godine sve više "voli" Hrvatsku.

I Slovenaca, posebice individualaca, bit ce za Uskrs na jadranskoj obali, prije svega u Istri. To je vec sada vidljivo po sve vecem broju slovenskih tablica na istarskim prometnicama.

Za Uskrs u Hrvatsku ne putuju niti Rusi jer nemaju cartera, dok primjerice Britanci biraju radije Španjolsku, Cipar, Portugal i Italiju. Doduše u ovo vrijeme iz Velike Britanije uspostavljeni su direktni letovi samo prema Zagrebu i Dubrovniku.

 


Podijeli: Facebook Twiter