Istra traži besplatne vize za Ruse i Ukrajince

Rusi u Istru stižu uglavnom avionom (Arhiva)
Rusi u Istru stižu uglavnom avionom (Arhiva)

Kako bi uspjela pridobiti barem dio ruskih i ukrajinskih turista ove godine, Istra će od Ministarstva turizma te Ministarstva vanjskih poslova tražiti da se ukine plaćanje viza za dolazak u Hrvatsku te da se te goste oslobodi plaćanja zrakoplovnih pristojbi. Rekao je to danas, nakon sjednice Vijeća istarske Turističke zajednice u Puli, njezin predsjednik i župan Valter Flego.

- Jako smo zadovoljni prošlom turističkom godinom koja je imala bolji promet od rekordne 1986. Međutim, uvijek ima prostora za poboljšanje. Tu prvenstveno mislim na rusko tržište koje je lani palo za 26 posto u odnosu na godinu prije. Na nama je da izvučemo pouke iz prošle godine da nam se ne dogodi dodatni. Zato idemo s inicijativom prema Ministarstvu turizma i Ministarstvu vanjskih poslova da se ukine naplata viza ruskim i ukrajinskim turistima te da se subvencionira pristojba u zračnim lukama, smatra Flego. Dodaje da će Istra uz te mjere biti uskoro prisutna i na velikom sajmu turizma u Moskvi.

Do te je odluke došlo, kako nam kaže direktor TZ-a Denis Ivošević, jer prve promotivne i marketinške akcije u Rusiji, koje su trebale potaknuti rani buking, uopće nisu naišle na reakciju ruskih gostiju. To je bio alarm za ovakav potez koji bi bar djelomično mogao riješiti problem, iako Ivošević nije preoptimističan.

- Najave su jako loše. Mislim da ćemo zbog toga jer se još više zakomplicirala procedura oko izdavanja viza, budući da se sada traži da se uz zahtjev preda i potvrda o zaposlenju, turistički promet iz Rusije i dalje biti u padu, kaže on. Tu, veli, ne bi trebale pomoći ni višekratne vize.

S druge strane, vijeće je blagoslovilo suradnju između TZ-a i poznatog njemačkog automobilskog diva BMW-a. Riječ je o umrežavanju marketinških kampanja putem koje će se Istra promovirati članovima kluba BMW-a na godinu dana.

- Očekujemo da ćemo se nakon te prve godine domoći i Njemačke koja je naše najznačajnije tržište. S obzirom na to da ćemo ući u privilege club BMW-a u tih sedam zemalja koje imaju preko milijun i 200 tisuća učlanjenih, dat ćemo izravnu poruku o onom najboljem što imamo u Istri - o najboljim hotelima, restoranima, vinu, ulju i doživljajima te velikim događanjima. Na ovaj način dobivamo izravnu komunikaciju s članovima ovog uglednog kluba, zaključio je Ivošević. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter