Istra se kvalitetno pozicionira u influencer marketingu

Amerikanac Glen Gilmore s kolegama u Livadama (G. ČALIĆ ŠVERKO)
Amerikanac Glen Gilmore s kolegama u Livadama (G. ČALIĆ ŠVERKO)

Velika promocijska kampanja Share Istria koja pod režiserskom palicom Turističke zajednice Istarske županije ove godine doživljava svoje drugo izdanje, bilježi odlične rezultate. U druga tri tjedna kampanje, od 7. do 27. svibnja, u Istri je u tri grupe boravilo jedanaest travel blogera i fotografa iz Italije, Njemačke, Austrije, Hrvatske, Španjolske, Češke, Finske, SAD-a i Rusije koji zajedno broje 2,9 milijun fanova i čitatelja na različitim društvenim mrežama. Sveukupno je objavljeno 4.000 objava s hashtagom #ShareIstria na različitim društvenim mrežama - Facebooku, Twitteru i Instagramu. Isti je to broj objava kao i u prva tri tjedna kampanje.

Izvanredni rezultati

Analiza interakcija koju su postigli influenceri, dakle zbroj lajkova, komentara i objava na Facebooku, Twitteru i Instagramu, pokazuje da su influenceri koji su posjetili Istru u druga tri tjedna Share Istria kampanje postigli izvanredne rezultate u interakciji sa svojim brojnim fanovima. Njihov sadržaj na tematiku Istre i njene raznovrsne ponude generirao je 185.000 različitih vrsta direktne interakcije na društvenim mrežama.

Uz velike brojke fanova koje imaju pristigli influenceri te odjeka kvalitetnog sadržaja koje su sudionici kampanje generirali na svojim profilima, sveukupni efekt na društvenim mrežama broji potencijalni doseg od 41 milijuna korisnika u navedenom razdoblju. Pritom je ostvareno 210 milijuna impresija.

Od poznatih travel blogera koji su posjetili Istru tijekom kampanje Share Istria i nastavljaju ju promovirati na svojim blogovima su Amerikanac Glen Gilmore i njegov blog Travel Esquire, na kojem je sa svojom čitalačkom publikom podijelio 30 zabavnih aktivnosti što raditi u Istri. Glen Gilmore je prema Forbesu jedan od najboljih influencer na društvenim mrežama.

Zipline u Pazinu

Španjolski bloger Nelson Mochilero, poznatiji pod nazivom Mochileros, podijelio je sa svojim čitateljima čak četiri objave na svom blogu nakon boravka u Istri, s fokusom na razne teme; od istarskih gradova i destinacija do avanturističih iskustva i sportskih aktivnosti, poput ziplinea nad Pazinskom jamom.

Promocijska kampanja Share Istria traje 12 tjedana, a završava 8. srpnja tako da će besplatan sedmodnevni odmor koji uključuje putovanje i boravak u Istri uz posjet itinerarima u organizaciji TZ Istarske županije osvojiti 48 odabranih influencera, opinion leadera, blogera, putopisca, uz obavezu da na svojim društvenim mrežama ili blogu objavljuju postove o svojim doživljajima u Istri.

- Istra se kvalitetno pozicionira u segmentu influencer marketinga, novom segmentu u turističkom marketingu koji svake godine sve više napreduje u smislu važnosti promocije. S druge strane sve značajniji influenceri koji borave u Istri otvaraju put prema još značajnijem piscima na socijalnim mrežama, tako da paralelno dok razvijamo ovogodišnji Share Istria, već polako dogovaramo naredno izdanje s dosta važnim igračima, izjavio je direktor županijskog TZ-a Denis Ivošević.

Najavio je da će na kraju ovogodišnjeg izdanja u Rovinju organizirati trosatno predavanje jednog od najpoznatijih influencera koji će predstaviti važnost socijalnih mreža, kako postaviti marketing u okviru socijalnih mreža i te kako se računa medijska vrijednost ukupne promocije na socijalnim mrežama. (Gordana ČALIĆ ŠVERKO)


Podijeli: Facebook Twiter