U prva 3 mjeseca ove godine županijska Turisticka zajednica tiskala je nove promotivne materijale: od kalendara dogadanja u Istri tijekom sezone, specijaliziranog vodica za turiste ronioce, brošure o Domus Bonus apartmanima pa sve do turistickog vodica Time Out u kojem se Istra prvi put predstavlja.
Rijec je o vodicu koji je dosad postigao velik uspjeh u svijetu prezentirajuci najpoznatije svjetske gradove i destinacije, a Sunday Times i New York Times dodijelili su mu prestižnu nagradu najboljeg svjetskog vodica. Istarski vodic, koji ce ove godine biti uz bok 25 slicnih kojima se predstavljaju primjerice Dubrovnik, Barcelona, Berlin, Las Vegas, London i mnogi drugi, distribuirat ce se po knjižarama, kioscima, zracnim lukama i online, cime ce se omoguciti da se Poluotok predstavi više od 30 milijuna citatelja diljem svijeta.
Posebna pažnja ce mu se dati na tržištu Velike Britanije i SAD-a.Ova brošura na engleskom jeziku, koja se prodaje dvije godine, na 190 stranica sadrži mnogobrojne preporuke za turiste, informacije o znamenitostima koje treba posjetiti, kulturnoj baštini, restoranima, nocnom životu, gradovima i mjestima, kalendaru dogadanja tijekom cijele godine te posebnim itinerarima kao što su cesta maslinova ulja, vinske ceste, biciklisticke staze, ali i itinerare za djecu. TZ je izdavacu pomogao logisticki u izradi brošure koja je placena kroz udruženo oglašavanje putem placenih oglasa.
Pocetkom godine tiskana je i promotivna publikacija na njemackom jeziku Istrien Magazin. Namijenjena je distribuciji na turistickim sajmovima i prezentacijama, a dio se dostavlja predstavništvima Hrvatske turisticke zajednice u Njemackoj, Austriji i Švicarskoj te info-punktovima lokalnih turistickih zajednica u Istri. Turisti potrebne informacije mogu pronaci i u brošuri Planer odmora, u nakladi od 68 tisuca primjeraka, koja izlazi vec cetiri godine. Ona je ove godine uz hrvatski, engleski, njemacki i talijanski jezik tiskana zbog velike potražnje i na slovenskom i ruskom.
Tijekom ožujka objavljeno je i drugo izdanje kataloga ronjenja Istra Diving – Adventure in Blue Istria. Novi je katalog u nakladi od deset tisuca primjeraka obogacen dodatnim atraktivnim podvodnim lokacijama, kao što su olupina Adriana i 18 novih rifova u okolici Poreca i Rapca. Uz tri nova ronilacka centra i ažuriranje postojecih, novost u odnosu na prethodno izdanje je legenda koja povezuje ronilacke centre s vodenjem izleta turista-ronilaca na pojedine potopljene brodove.
Drugo izdanje doživio je i katalog privatnog smještaja koji nosi oznaku Domus Bonus - Istria Quality Apartments, i to u 15 tisuca primjeraka. Obogacen je novim sadržajima, a predstavljeno je 150 iznajmljivaca i 397 apartmana. Prije Uskrsa svjetlo dana ugledalo je novo proljetno izdanje vodica Enjoy Istra na hrvatskom, talijanskom, njemackom i engleskom jeziku koji uz predstavljanje turisticki zanimljivih lokacija daje i iscrpan sadržaj dogadanja od pocetka travnja do kraja lipnja. Vodic ce se vec za Uskrs dijeliti po info-punktovima turistickih zajednica na obali.
Vecina ovih promotivnih materijala nalazi se i na web-stranicama županijskog TZ-a koji je za njihovo izdavanje ove godine izdvojio više od milijun kuna. U sljedeca dva tjedna predstoji još tiskanje promotivnih kataloga o gourmet ponudi te agroturizmima. (B. BAN)
Istra ponovno ugošcuje blogere
Nakon dva prošlogodišnja press blogging tripa, odnosno studijskih
putovanja za strane blogere koji pišu o turistickim destinacijama,
Odjel za turizam Istarske županije i ove je godine kontaktirao neke od
najuspješnijih, višestruko nagradivanih svjetskih blogera koji pišu o
turizmu i putovanjima te ih pozvao da borave u Istri. Odazvalo ih se
desetak iz Austrije, Danske, Italije, Rusije, SAD-a, Španjolske i
Velike Britanije koji ce tijekom travnja boraviti u Istri.