Ove godine Istra u pripremu turističke sezone ulaže 41 milijun kuna, moglo se čuti danas od direktora županijske Turističke zajednice Denisa Ivošević nakon sjednice Turističkog vijeća održanog u Puli. Toliko će stajati promotivna kampanja, a po prvi se put 50 posto tog iznosa odnosi i na on line marketing.
- I ove godine nastavljamo s gradnjom reputacije Istre kao privlačne regije za godišnji odmor i već smo u prva dva mjeseca dobili dva velika nova međunarodna priznanja. Prvo je priznanje turističkog portala The Joys of Traveling, koji Istru uvrštava u top 10 odredišta za putovanje u 2013. godini. Talijanski vodič ekstradjevičanskih maslinovih ulja Flos Olei treću godinu za redom Istru je pak proglasio drugom najznačajnijom regijom u proizvodnji najkvalitetnijih ulja na svijetu, i to nakon Toskane, rekao je Ivošević.
A najnovije je predstavljanje Istre u luksuznoj publikaciji The Rolls – Royce Enthusiast' Club 2013 Yearbook, kojom je proslavljeno 150 godina života i nasljeđa Henryja Roycea.
Riječ je o međunarodnom klubu ljubitelja skupocjenih automobila rolls-royce i bentley. Među člancima koji promoviraju prestiž, luksuz, eleganciju i ekskluzivnost najvećem je poluotoku Jadrana posvećen onaj naslovljen "Ripe for discovery" (Zreo za otkrivanje) u poglavlju "Ultimate destinations" (Ultimativne destinacije). Jedan je primjerak publikacije dobila i engleska kraljica. (B. BAN)