Magična Istra još je bez svog "magičnog" turističkog slogana za koji je prije godinu i pol bio raspisan javni natječaj, koji su kritizirali stručnjaci za brediranje i kreiranje vizualnog identiteta jer je prijedlog mogao poslati tko god je to htio.
Nakon što je na natječaj pristiglo gotovo 800 raznih prijedloga, što stručnjaka, što zainteresiranih građana, turističko je vijeće odabralo čak 27 rješenja. Nije odabran pobjednički slogan jer niti jedan nije odgovarao željama vijeća, sastavljenog većinom od direktora velikih hotelskih kuća. Stoga je odlučeno da će se na temelju odabranih prijedloga složiti novi slogan koji bi se vrtio oko pojma "magična" ili "čarobna" Istra.
Nakon izbora slogana trebala su se raspisati još dva natječaja, i to za logo i vizualni identitet.
Međutim, sve je stalo još na sloganu, koji nikad nije izrađen do kraja, iako je bilo predviđeno da se Istra novim vizualom predstavlja od početka ove godine. A kako saznajemo od direktora istarske Turističke zajednice Denisa Ivoševića, pitanje je hoće li uopće Istra mijenjati svoj sadašnji slogan, logo i vizualni identitet "Istra - zeleni Mediteran". Tvrdi da sada sve ovisi o nacionalnim strateškim turističkim dokumentima. (piše B. BAN)
VIŠE ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU