Uz jacu promociju i daljnji razvoj dosadašnjih turistickih proizvoda, glavne zadace koje je ove godine zacrtala županijska Turisticka zajednica u sklopu svog marketinškog plana su revizija master plana istarskog turizma, i to za iduce razdoblje, te izrada novog destinacijskog web portala.
TZ se nada otvaranju novih zracnih linija prema pulskom aerodromu. Za sve je te aktivnosti osigurao oko 29 milijuna kuna, sedam posto više nego lani, a vecina ce biti potrošena za ono najvažnije - promociju.
Oko pet milijuna kuna utrošit ce se na promociju imidža Istre kao turisticke destinacije, a 4,4 milijuna za poticaje avioprijevoznicima. Upravo tu je TZ stavio ove godine najjaci naglasak i povecao iznos tih poticaja u odnosu na lani za skoro 60 posto jer mu je namjera privuci što veci broj avioprijevoznika na pulski aerodrom i otvoriti neke nove destinacije.
Vec je dogovoreno da ce prema Istri letjeti Ryanair iz Londona i Frankfurta, zatim Germanwings iz Koelna/Bonna i Berlina te Norwegian Air iz Osla i Stockholma. Takoder s kompanijom Blue1 nedavno je ugovorena linija iz Helsinkija, a trenutno se vode pregovori s Jetairom, Vuelingom, Easyjetom te Jet2comom za neke nove destinacije.
Za oglašavanje organizatora putovanja, odnosno touroperatera, i to za dovodenje grupa u pred i posezoni, predvideno je 1,3 milijuna kuna poticaja, a za nove poticaje HTZ-a za dovodenje domacih gostiju u pred i posezoni, i to umirovljenika i školaraca, po 170 tisuca kuna.
Što se tice sajmova i prezentacija, Istra ce ove godine pojacano nastupati u Skandinaviji buduci da se upravo s tog podrucja planiraju pojacati avioveze prema Puli.
Kada je u pitanju razvoj turistickih proizvoda, ove se godine najveci financijski naglasak daje na promociju kvalitetnog privatnog smještaja Domus Bonus i za gourmet turizam, i to po 220 tisuca kuna. Ove ce se godine u Domus Bonus, uz apartmane, moci ukljuciti i kuce za odmor, a definirat ce se i pravilnik te kriteriji kvalitete kojima moraju udovoljavati.
Turisticka zajednica pocetkom godine krece u izradu novog vizualnog
identiteta destinacije Istra, odnosno slogana i dizajna, što ce je
stajati oko 120 tisuca kuna. Cilj je Istru prema tržištima predstaviti
kao zeleno utocište Mediterana. Natjecaj ce biti otvorenog tipa i
sastojat ce se od dva kruga. Graficka ce se rješenja razraditi i
implementirati vec sljedeci mjesec. (Barbara BAN)
CIJELI TEKST MOŽETE PROCITATI U TISKANOM IZDANJU.