Istra će se promovirati kroz aktivni i cikloturizam

(M. ANGELINI)
(M. ANGELINI)

Južna Istra svoju će prepoznatljivost u pred i posezoni graditi na kulturnoj ponudi, Rovinj na wellnessu i zdravstvenom turizmu, a klaster sjeverozapadne Istre te Labin i Rabac na enogastronomiji. Sve će ove destinacije ujedno razvijati i posebno promovirati svoju ponudu aktivnog turizma i biciklizma. Riječ je o istarskim proizvodima koji će dobiti najveći naglasak u nacionalnoj promociji u sklopu projekta poticanja pred i posezone PPS, odnosno "Hrvatska 365". Upravo se na tu temu u srijedu ministar turizma Darko Lorencin sastao u Zadru s predstavnicima destinacija koje su uključene u ovaj pilot-projekt koji počinje ovog rujna.

Dva tržišta

Na sastanku su usuglašena pravila za destinacijski PPS klub, definirano je na kojom će se tržištima i s kojim proizvodima predstaviti pojedina destinacija te je dogovoren način na koji će se organizirati studijska putovanja novinara i agenata. Glavni ured HTZ-a pripremit će standardizirane predloške prezentacija, koje će trajati najviše sat vremena i održavati se za inozemne novinare te predstavnike najvećih i specijaliziranih turističkih agencija koje prodaju paket-aranžmane u pred i posezoni. Svaka destinacija moći će se predstaviti s dvije osnovne posezonske proizvodne grupe na dva tržišta.

- Drago mi je da su destinacije prepoznale vrijednost uključivanja u ovaj model i da je interes bio tako velik. Radi se o trajnom procesu koji će se odvijati u destinacijama, a paralelno s kojim ćemo mijenjati Zakon o turističkim zajednicama. Ovako prirodnim putem, od lokalne razine prema regionalnoj kreiraju se i kristaliziraju turistički proizvodi te to treba biti sustavan proces koji ima svoj cilj, izjavio je ministar Lorencin, dodavši kako ovaj program "Hrvatska 365" treba shvatiti kao mozaik kojim ćemo slikati destinacije, pa tako i cijelu Hrvatsku.

Proizvodne grupe

Nakon što je odabrano kreativno rješenje PPS projekta - "Hrvatska 365", slijedi osnivanje PPS klubova, izrada rješenja za oglasne kampanje te stranice na portalu HTZ-a koja bi s radom trebala započeti sredinom rujna. Klub PPS činit će koordinacijski odbor sastavljen od direktora turističkih zajednica, dok će osnovno provedbeno tijelo biti timovi od 3 do 7 članova, uz uvjet da jedna osoba mora biti predstavnik turističke agencije. Timovi će predstavljati jednu od šest proizvodnih grupa koji su se iskristalizirali kroz kandidaturu: kulturni, eno i gastro, biciklizam, poslovna putovanja, wellness i zdravlje, aktivni odmor, a na iste proizvode biti će orijentirana i Internet podstranica.

Da podsjetimo, početkom kolovoza donesena je odluka o izboru 22 PPS destinacije za posezonu 2014. godine kojom će se aktivnije usmjeriti na razvoj i promociju destinacijske ponude s dodanom vrijednošću. Ukupno se na javni poziv kandidiralo 39 destinacija, no s obzirom da je tijekom postupka uočeno kako su odvojene kandidature podnijele destinacije koje pripadaju logičnim turističko-geografskim cjelinama i imaju kompatibilnu ponudu, u konačnici su formirane 22 destinacije, od čega 14 na jadranskom i 8 na kontinentalnom području. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter