Istarsko pivo - novi brend Istre

Promocija Istarskog piva bila je začinjena dobrom atmosferom
Promocija Istarskog piva bila je začinjena dobrom atmosferom

Veliki broj gostiju i uzvanika odazvao se u srijedu predvečer promociji brenda - prvog Istarskog piva, novog proizvoda Istarske pivovare iz Buzeta. Zlatnožuta tekućina bila je preveliki mamac za ljubitelje bire da bi je propustili, pa je veliki broj gostiju dupkom ispunio dvorište restorana Dva baladura u Pilkovićima. Među uzvanicima prepoznali smo i gradonačelnika Buzeta, lokalne političare, ugostitelje, hotelijere, jednom riječju brojne pivoljupce koji su došli okusiti novi proizvod Istarskih pivovara.

Pravo zlato

A razloga da to i učine bilo je podosta. Između ostalog, riječ je o novom brendu Istre koji će, kako je rekao predsjednik Uprave Istarske pivovare Davor Doko, promovirati ne samo regionalnu pivovaru, već će svojim prepoznatljivim okusom, bojom i kvalitetom  proizvoda prezentirati cijelu Istru.

- Novo Istarsko pivo, u odnosu na starijeg brata, popularni Favorit, sadrži veći postotak alkohola (5,2 posto), rađeno je od dvije vrste hrvatskog slada, četiri vrste hmelja i glavnog sastojka za koji tvrdim da je ključ uspjeha, a to je vrijeme koje je pivo odležalo i pretvorilo se u pravo zlato, istaknuo je predsjednik Uprave Istarske pivovare Davor Doko.

Istarsko pivo odlikuje i zlatnožuta boja, aroma u kojoj se osjeća voće, dim, cvijeće, kao i atraktivna ambalaža.

- Pivo je u upakirano u smeđu, retro bocu kojom se, nadam se, vraćamo temeljima pivarstva, rekao je Doko, od kojeg doznajemo i da će se Istarsko pivo za sada moći kupiti u pakovanju od pola litre, a uskoro slijedi i prodaja pakirala od 0,33 litre, odnosno bačava od 30 i 50 litara.

Gradovi na etiketama

Uz to, valja istaknuti i da je zaštitno lice Istarskog piva Bepo Kozlin koji je okupljene pozdravio s balkona Dva baladura, a sama etiketa nove istarske bire obogaćena je s 20 bisera, odnosno motivima 20 istarskih gradića.

Promociju novog Istarskog piva vodio je dobro raspoloženi  Lovranac, Mario Lipovšek Battifiaca, dok su za dobar glazbeni ugođaj bili zaduženi članovi buzetske klape Pinguentum. U jednom momentu, pozdravio i novo prezentirani lik i zaštitni znak novog istarskog brenda - Bepo Kozlin. (Nina ORLOVIĆ RADIĆ, snimio Danilo MEMEDOVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter