Istarski gradovi u kampanji Prijatelja životinja

(D. MEMEDOVIĆ)
(D. MEMEDOVIĆ)

Na velikim oglasnim pločama Grada Umaga ovih se dana pojavio jumbo plakat na kojem se nalazi manekenka Zvončica Vucković kojoj na koljenima sjede dva psa, a u groplanu istaknut je tekst: "Tvoj izbor, tvoja odgovornost". Mnogi građani Umaga koji su se vozeći Kolodvorskom "avenijom" susreli s ovim bilboardom, pitali su se o čemu je zapravo riječ. Na internetskim stranicama Grada Umaga našli smo odgovor koji će razveseliti ljubitelje životinja.

Riječ je o informativnoj kampanji Prijatelja životinja koju provode još od 2001. godine, a koju su pokrenuli ponukani bolnim saznanjem da gotovo 30 posto skrbnika pasa uoči odlaska na godišnji odmor napušta svoje kućne ljubimce, ostavljajući ih kojekuda, pa mnogi nalaze smrt pod kotačima automobila ili završavaju u azilima za napuštene životinje. Udruga Prijatelji životinja i Udruga gradova svake godine pred turističku sezonu pokreću kampanju upozorenja pod geslom "Obitelj na more, a pas na ulicu?" s namjerom da probude grizodušje kod vlasnika pasa, upozore ih na zakonske obveze i novčane kazne koje bi mogle stići prekršitelje.

Grad Umag se pridružio ovoj hvalevrijednoj kampanji postavljanjem jumbo plakata kojima žele privući pozornost građana. Gradovi i općine sami su odlučivali hoće li se i na koji način pridružiti kampanji. Grad Novigrad se odlučio za drugu opciju. Tiskali su i distribuirali informativni letak pod geslom "Ne napuštaj. Ne kupuj. Udomi!", koji je osmislila i pripremila udruga Prijatelji životinja. U letku se navode najvažnije zakonske obveze skrbnika pasa i novčane kazne za prekršitelje pri čemu se apelira i upozorava širu javnost da svako zanemarivanje ili zlostavljanje životinja prijavi veterinarskoj inspekciji i komunalnom redarstvu. "Postanite aktivan sudionik društva i štitite životinje", poručuju u ovome letku Prijatelji životinja i Grad Novigrad. (S. BOSNIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter