Veliki, ružicasti, skupocjeni i vozi 300 na sat. Aristokrat medu automobilima, bentley ili Sir Bentley, samo nakon tjedan dana stigao je u Rovinj, tocnije pred luksuzni Monte Mulini, i to direktno s najveceg svjetskog sajma automobila u Frankfurtu.
Nakon južne Francuske i Španjolske, celni ljudi prestižnog Bentleya otkrili su cari istarskih zavojitih cestica, brežuljaka, dobrih vina i tartufa te se odlucili za svjetsku medijsku promociju najnovijeg modela - druge generacije Continental GTC kabrioleta koji ce se na tržištu pojaviti tek u prosincu. A dolaskom 15-ak luksuznih bentleya Monte Mulini je poprimio štih prave mondene destinacije kojom po cijele dane kruži jedna od omiljenih igracaka bogatih i slavnih.
Zbog novog bentleyja u Istru dolazi cak 180 novinara iz cijelog svijeta da bi napravili ekskluzivne reportaže o najnovijem luksuznom oktanu. Ovoga tjedna vec su bile ekipe iz Velike Britanije, SAD-a, Njemacke, Švicarske, Austrije, Nizozemske, a sljedeceg tjedna izmjenjivat ce se ekipe iz Kine, Japana, Rusije, Azerbejdžana...
Svaki prilog snima se na istarskim lokacijama. Tako se u ugodnoj vožnji u stankama kava pije u Motovunu, potom se svrati do Zigantea po komadic tartufa i na kraju ruca u opatijskom restoranu Bevanda. Ima li bolje tres chic promocije istarskog turizma?
A sve se radi lagano i brzo, što i nije neki problem jer veliki superluksuzni bentley continental GTC ima 575 konjskih snaga, 12 cilindara motora i s mjesta do stotke sprinta za 4,8 sekundi, dok je najveca brzina ovog superluksuznog kabrioleta nevjerojatnih 314 kilometara na sat...
Kabriolet je suvremeni rafinirani spoj klasicnog dizajna i najnovije tehnologije. Izvana mocan, robustan i profinjen, dok je unutrašnjost u potpunosti rucno izradena, prošivena koncem u boji karoserije, obložena najelegantnijom orahovinom, dok su tepisi baršunasti. A samo za presvlaku volana potrebno je cak 13 sati rucnog rada, dok je vještim majstorima potrebno oko 170 radnih sati za taj složeni proces u cijelom automobilu.
Sada je jasno zašto ih britanska kraljica ima cak dva. Posebno krojeni mekani krov koji krasi novi GTC izraden je od nekoliko slojeva tkanine, a za maksimalnu udobnost u unutrašnjosti automobila u kabriolet su ugradena akusticna stakla koja su zatvorena posebnim panelima za optimalnu zvucnu izolaciju.
Naravno, neizostavna je navigacija i etui za suncane naocale koji se može izvaditi iz posebnog kucišta te spremiti u torbicu ili aktovku. Uostalom, kakva je to vožnja od 300 na sat u kabrioletu bez naocala?
Za najbritanskiji automobil potrebno je izdvojiti vrtoglavih 170 tisuca eura (bez poreza). Najviše ih kupuju u SAD-u, Kini, Velikoj Britaniji, a u cetvrtak smo saznali da ih je u Hrvatskoj naruceno deset. Možda je život bez krova na glavi jeftin, ali vožnja nije, pogotovo kada je luksuzna i brza. (Lara BAGAR; snimio Milivoj MIJOŠEK)