Izložbom fotografija ?anija Celije jednostavnog naziva "Ispod" pulska galerija Makina završila je prvu godinu svog uspješnog djelovanja.
- Makinu smo otvorili izložbom Sandre Vitaljic, a godinu završavamo izložbom ?anija Celije, što me posebno veseli. Mogu slobodno reci da su to naša dva najbolja fotografa, a prije svega dobri prijatelji, kazao je Hassan Abdelghani, voditelj galerije Makina, na otvaranju izložbe.
Celijin novi ciklus fotografija moguce je opisati s cetiri rijeci: žena, voda, mrak i svjetlost. Tim bi se rijecima mogla dodati i peta - pokret, koji Celija zamrzava u trenutku nastajanja. Upravo taj rascjep izmedu kineticke i potencijalne energije, taj trenutak zaustavljenog pokreta ženskog tijela uronjenog u vodu cini nove Celijine fotografije dinamicnima i staticnima istovremeno.
No, pokret je tu, iako ga je u vecini radova teško cak i naslutiti. Celijine su fotografije iznimno mracne, a konture i obrisi ženskih tijela ili njegovih dijelova ponekad su samo "skicirani". Izvor svjetlosti koji omogucava postojanje fotografije kao prikaza realnog toliko je slab da spomenutu stvarnost pretvara u fantazmagoriju.
Fotografije vecih dimenzija smještene na samom ulazu u galeriju i sadržajno su "najbogatije" i najjasnije. One srednjih dimenzija nalikuju fotografskim studijama tijela koje ne sputava sila teža, dok one najmanjih formata, nastale posebnom tehnikom, evociraju minijature srednjovjekovnih gravura.