- Imali smo dobru glazbenu večer. Improvizacije su otvoren prostor za svakoga, ali bitno je postaviti određena pravila komunikacije, pri čemu je najbitnije da slušamo jedni druge. To je temelj glazbene improvizacije. Svatko od nas glazbenika donosi sobom svoju prtljagu, psihološku, glazbenu, društvenu, ali sve se to mora staviti u službu kolektiva, zajedničkog procesa. Zato je bitan taj kapacitet pažnje prema drugima, prema glazbenicima s kojima sviraš, prema publici, trenutku. Osobito mi je važno da je i publika glazbeno zainteresirana, jer su i oni dio procesa, trebamo svu njihovu pažnju i podršku, komentirala je Isabel prvu "Točku susreta", svoj novi projekt inauguriran u subotu u Gradskoj radionici na Stoji.
Švicarska glazbenica, violinistica i koautorica glazbe u Rundek Cargo Triju, koja već duže živi u Puli, pozvala je u svoj Musicpolis ne samo glazbenike, već i sve druge umjetničke duše na kreativni susret, spontani umjetnički dijalog i improvizaciju koja bi mogla iznjedriti, kako to ekonomisti vole reći, neku novu vrijednost.
Isabel otvori neku glazbenu temu, a drugi se pridružuju, izmjenjuju na različitim instrumentima: Nikola i Saša na basu, Ervin, Karlo i Vedran na gitarama, Henri na klarinetu, Kolumbo, Branko i Tomislav u ritam sekciji…, dok Šuki čita Balotine stihove iz "Dragog kamena". Nažalost, nije bilo i flaute Nataše Dragun koja je ovog puta bila samo slušateljica.
- Nisam ponijela instrument, došla sam čuti kolege glazbenike, s mnogima se i inače družim, sviramo zajedno u različitim orkestrima. Rojc je taj koji nas zbližava, tu su svi gradski orkestri, velik dio pulske rock scene, manjinske udruge i njihovi sastavi, stalno surađujemo. Pa 90 posto mojih kolega iz Puhačkog orkestra svira u nekim drugim projektima, kaže poznata pulska flautistica, koja svira i u Makedonskom kulturnom forumu, na Danima antike, na predstavama u sklopu projekta Istra Inspirit, a kao dio kvarteta Pro et contra godinama u Gradskoj palači dočekuje mladence…
U publici je bilo još puno svijeta: poznata pulska kostimografkinja Kristina Nefat dovela je svoju 9-godišnju kći Janu, koja uči violinu i željela je čuti Isabel. Karlo Mirković, gitarist u pulskim grupama Moć rasute pažnje i Flanger Danger, kaže da se u Gradskoj radionici, umjetničkoj koloniji koju desetljećima vodi Marijan Majo Sinožić, i inače okupljaju svestrani umjetnici, pa večeri često završe uz spontanu svirku.
Sljedeću "Točku susreta" Isabel najavljuje krajem mjeseca, u četvrtak, 27. lipnja, možda i uz gostovanje Darka Rundeka i Dušana Duce Vranića. (D. PALIBRK, snimio D. ŠTIFANIĆ)