Internetski pirati su ujedno i najbolji kupci filmova!

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Tvrtka Vuze, autor istoimenog BitTorrent klijenta (ranije poznatog kao Azureus), narucila je istraživanje koje je pokazalo da peer-to-peer korisnici troše više novca na filmove nego ostatak internet-populacije. Naime, istraživanje je utvrdilo da iako korisnici BitTorrenta i slicnih servisa ne žele placati za multimedijalni sadržaj na internetu, u stvarnosti rado posežu za novcanikom kada je rijec o kupovini filmskih DVD izdanja ili, pak, kinoulaznica i zapravo su u tom smislu "najbolji prijatelji Hollywooda". Konkretno, ustanovljeno je da Vuze korisnik ide u kino prosjecno osam puta godišnje, dok "obicni" internet-korisnik to cini šest puta. Vuze korisnik takoder kupuje godišnje u u prosjeku 16 DVD izdanja, dok ih ostali posjetitelji interneta kupuju tek 13.


Podijeli: Facebook Twiter