INK-u nagrada za Pulski Forum

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Istarskom narodnom kazalištu - Gradskom kazalištu Pula i njegovom Dramskom studiju u petak navecer je na Maloj sceni INK-a dodijeljena Nagrada za poseban doprinos dramskom odgoju za uspješno pokretanje i organiziranje Pulskog Foruma - festivala primijenjenog kazališta tijekom protekle dvije godine. Nagradu je ravnateljici INK-a, Gordani Jeromela Kaic, urucio tajnik Hrvatskog centra za dramski odgoj Vlado Krušic.

Nagradu za trajan doprinos dramskom odgoju u Hrvatskoj dobila je Ana Cvenic, uciteljica i dramska pedagoginja iz Andrijaševaca, koja je tijekom svog dugogodišnjeg djelovanja postavila visoke i uzorite standarde stvaralackog dramskog rada u školskim dramskim i recitatorskim družinama.

Nagrade se dodjeljuju u sklopu Medunarodnog dana dramskog odgoja, a inicijator te nove nagrade bio je Hrvatski centar za dramski odgoj. Cilj te manifestacije kao i dodjeljivanja nagrade je poticanje i promicanje dramskog odgoja.



Nakon dodjele procitano je i pismo koje je u povodu Medunarodnog dana dramskog odgoja napisala Mercy Mirembe Ntangaare, istaknuta dramska pedagoginja iz Tanzanije i potpredsjednica IDEA-e, Medunarodne udruge za dramu, kazalište i odgoj. U njenom se govoru isticu vrijednosti i vrline dramskog odgoja i njihova primjena za boljitak društva opcenito.

Nakon podjele nagrada Kazališni studio mladih Hrvatskog narodnog kazališta u Varaždinu izveo je predstavu "Vježbe iz hrvatske konverzacije i dikcije za varaždinsku mladež" ili "Ovo nije lula" nastalom prema tekstovima Eugenea Ionesca ("Vježbe iz francuske konverzacije i dikcije za americke studente") i Mladena Engelsfelda ("Hrvatski u razgovoru").

Pod umjetnicko-pedagoškim vodstvom Vlade Krušica u ovoj maloj predstavi apsurda igrali su Leticija Hutinski, Lucija Kolaric, Hana Kunic, Doroteja Mandaric, Neven Mesec, Ana Mihalinec, Donata Rihtaric, Monika Roth, Rose Marie Šturlic, Stela Tudan i Sindy Vukovic. Publika, ona mlada, uživala je u smislenim vratolomijama svojih vršnjaka iz Varaždina, a ponajbolji (citaj: najsmješniji) dijelovi predstave popraceni su nekontroliranim smijehom i aplauzom.

Preoblikovani tekstovi Ionesca i Engelfelda pravi su mali poligon za dramsko vježbanje i ucenje, a mladi Varaždinci su preksinoc pokazali što su sve iz njih uspjeli izvuci i, što je još važnije, kako se snalaze na sceni.


Podijeli: Facebook Twiter