Zbrkani, površno odrađeni kraj predstave, posebno s naglim i nategnutim osvjetljavanjem hrvatske i srpske nacionalne pripadnosti dviju dotad svjetonazorski suprotstavljenih obitelji, brzopleto finiširan odustajanjem nesuđenog mladoženje od planiranog vjenčanja i kolektivnog obiteljskog suočavanja s trudnoćom njegove djevojke, ponajviše svjedoči o mršavim redateljskim dosezima predstave "Političko vjenčanje", odigranoj jučer u Istarskom narodnom kazalištu u Puli. U produkciji zagrebačkog satiričkog kazališta Kerempuh, predstavu je režirao Borna Baletić.
Premda se većina pulske publike dobro zabavila, nizanje više i manje uspješnih gegova na račun satire te svjesna redateljska, ali i scenografska i kostimografska usmjerenost na grotesknost i likova i scene, istisnula je u stominutnoj predstavi zahtjevnu slojevitost izvorne priče Fadila Hadžića iz političke turbulentne 1968. godine o mladom paru koji se odlučuje vjenčati, ali koji za taj čin mora prethodno dobiti suglasnost svojih obitelji, od kojih je jedna komunistička, a druga religiozna.
Pojedini konfliktni dijalozi, posebno dviju suprotstavljenih majki - gospođe Krajšek (Nina Erak-Svrtan) i drugarice Janjić (Elizabeta Kukić) na račun golog komičnog efekta ubrzani su do potpune nerazgovjetnosti. Stoga teško da bi stari majstor satire bio zadovoljan karikiranom reaktualizacijom ovog djela nepunih pet desetljeća nakon praizvedbe, tim više jer je nacionalistička matrica nažalost tek danas žilava i vitalna (inače ne bi bez nekog otpora bio promijenjen naziv kazališta "Jazavac" u "Kerempuh"), a na snazi nimalo nije izgubio ni duboki vjerničko-ateistički procjep, pojačan zadnjih 25 godina ideološkim promicanjem crkve u ponajmoćnijeg političkog subjekta.
U okviru takvog redateljskog koncepta puke zabavljačke komedije (najviše su publiku nasmijali gegovi s vazom/urnom pokojne majke te verbalno poigravanje s 'orgijama'/'orguljama' u crkvi), glumci i nisu bili loši, a svojim personalnim glumačkim kvalitetom, iskustvom i improvizacijom - posebno Elizabeta Kukić, Željko Königsknecht (drug Janjić), ali i mlada Mia Anočić-Valentić (djevojka Vera) - pozitivna su strana ove komedije. Energičnosti nije manjkalo Filipu Deteliću (mladić Kiki), a grotesknošću je dominirao Ozren Grabarić likom gospodina Krajšeka. (Zoran ANGELESKI)