Infiniti FX30d - bezobrazno dobar

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Dolazak infinitija na europsko tržište razveselio je mnoge ljubitelje luksuza koji su se u borbi za cestovni prestiž pomalo zasitili dosadašnje ponude.

Infinitiju je to donijelo i dodatni problem - ljubav europskih kupaca prema dizel agregatima kakve su vec nudili konkurenti u Porscheovu cayenneu ili BMW-u X6. Dizel motor se cinio nužnim. No, nije se moglo ugraditi bilo što, pa je odluceno razviti vlastiti, V9X common-rail 3,0-litreni V6 motor. Nastao je u suradnji s Renaultom, a uz snagu od 238 KS, fascinira okretni moment od 550 Nm koji osigurava snažna meduubrzanja.



Motor V6 na modelu FX30d izgleda potpuno drugacije od motora V9X u bilo kojoj drugoj primjeni na vozilima Renault-Nissan Alijanse. Turbokompresor s promjenjivom geometrijom povecava snagu na 175 kW (238 KS) pri 3.750 o/min, cineci taj motor jednim od najsnažnijih na tržištu.

Okretni moment od 550 Nm pri 1.750 o/min može parirati najboljima u klasi, a FX-u osigurava izvanredne sposobnosti pretjecanja. Uz sve to prosjecna potrošnja ne prelazi 9 litara na 100 kilometara, iako je to na dnu popisa problema vlasnika ovakvog vozila.

Diesel infiniti FX na našem je tržištu dostupan s GT (550.900 kn), GT Premium (593.400kn) te S Premium (626.400kn) paketom opreme koji obiluju naprednim tehnološkim i sigurnosnim sustavima.

FX30d se u odnosu na sve konkurente izdvaja bogatom osnovnom opremom, a ako se u to ukljuci i dodatna oprema, FX europskim kupcima nudi u prosjeku 17 posto cjenovne prednosti u odnosu na konkurenciju. Infiniti se trudi koristiti što je više moguce prirodnih materijala, što potvrduje koža na sjedalima, ali i tepih od prave vune i oprema od pravih metala, poput aluminijskih papucica.



Beskrajni popis opreme, odlican motor i savršeno odabrani mjenjac omogucit ce bezbrižnu vožnju i prije svega uživanje u njoj. Sigurnosni sustavi poput adaptivnog tempomata koji vas štiti od premalog rastojanja na autocesti, nadzor okoline pri parkiranju i drugi elektronski asistenti brinut ce se umjesto vas u svakom trenutku vožnje. Vi se možete prepustiti grijanim i ventiliranim sjedalima te Bose audiosustavu.

Jedan pogled je dovoljan da se uoce snažna osobnost, uostalom FX je najduži i najviši crossover u svojoj klasi, no svoje dimenzije jako dobro nosi. Savršene proporcije dodatno ulijevaju povjerenje i odišu elegancijom i snagom. Upravo sve što kupci premium segmenta od automobila žele.


Podijeli: Facebook Twiter