Iduće godine prvi Pulski karneval

Sanja Cinkopan Korotaj
Sanja Cinkopan Korotaj

Na 24. susretu Hrvatskog udruženje menadžera i poduzetnika CROMA 2014, održanom pod visokim pokroviteljstvom Predsjednika države RH Ive Josipovića u zagrebačkom hotelu Westin dvije su prestižne nagrade i strukovno priznanje ovog udruženja za "Menadžera godine" pristigle u Istru, od čega jedna i u Pulu. Naime, u kategoriji "Projekt menadžeri", nagradu je dobila Sanja Cinkopan Korotaj, direktorica Turističke zajednice Grada Pule.

- Većina Vas Puljana dobro poznaje, jer je zamjetan Vaš rad na čelu pulske Turističke zajednice. Koje ste projekte kroz godine vodili?

- Na čelo Turističke zajednice došla sam u veljači 2002. godine i kada pogledam unatrag vidim da se puno projekata u gradu kreiralo, pokrenulo i realiziralo u tom razdoblju, a u kojima je sudjelovala i Turistička zajednica grada Pule. Kreirali smo samostalno, u suradnji s Gradom Pula ili turističkim zajednicama južne Istre cijeli niz novih proizvoda te ih prezentirali kroz tiskane materijale: karte biciklističkih i pješačkih staza, brošure parkova, Doma branitelja, James Joyca, Franjevačkog samostana, Nevidljive Pule, Sporta i rekreacije, smještajnih kapaciteta i brošure događaja. Nakon realizacije novog vizualnog identiteta Pula+ sve smo materijale i web stranice uskladiti s njim. Zajedno s Gradom, Herculaneom, Zajednicom tehničke kulture, roniocima, Arenaturistom i drugima realizirali smo niz ekoloških projekata kojima smo, pored samog čišćenja i uređenja okoliša, nastojali potaknuti građane da se ekološki osvijeste i da čuvaju svoj okoliš.

- Bilo je tu i mnogo zanimljivih manifestacija koje su Puljani, Istrani ali i njihovi gosti objeručke priglili?

- Mnoge manifestacije stvorili smo također zajedno sa Gradom Pula te različitim institucijama, udrugama i poduzećima, primjerice Dane Antike, Istrafešt, Sajam obrtnika, Gourmet sajam, Pula pleše, manifestacije s trgovinama, EU Party, ljetne koncerte i zabave po gradu, Bloomsday, Spectacula antiqua… Druge smo pak projekte pokrenuli da bi bolje prezentirali Pulu poput QR kodova za spomenike, suvenira Pula+, Pula card i Gourmet ture.

- I protekla je godina bila puna događanja, koja biste izdvojili?

- Ove smo godine realizirali projekt Svjetlećih divova i Festival Visualia u što su se aktivno uključili privatni i javni sektor, te udruge uz koordinaciju Turističke zajednice. Sami Svjetleći divovi realizirani su na način da je financirana jedino nabava opreme (reflektori, kablovi), dok je sve ostalo donirano - od projekta, postave reflektora do nadzora. Festival Visualia je projekt koji je pokrenula još 2013. godine Udruga Sonitus, a u zajedničkoj organizaciji u ovoj godini zahvaljujući novim Svjetlećim divovima i kreativnosti tima Sonitus, festival je doživio veliki uspjeh što nas obvezuje da s njim nastavimo i iduću godinu. U ovoj smo godini zajedno s turističkim zajednicama južne Istre postali i dio pilot projekta "Hrvatska 365", gdje klaster južne Istre vodi upravo naša turistička zajednica, te smo time uspjeli u onome u čemu se cijelo vrijeme trudimo u turističkim zajednicama, a to je da još jače zajedno radimo na kreiranju i poticanju nove ponude na našem području.

- Što imate u pripremi?

- I sljedeće godine nastavljamo raditi zajedničku "Strategiju turizma" koja bi trebala odgovoriti na pitanja koji su to proizvodi na našem području koje bi se trebali razvijati i na koji način. Pored nastavka sudjelovanja u organizaciji Festivala Visualia zajedno s Udrugom Sonitus, u 2015. godini ćemo organizirati već tradicionalne projekte te ih istovremeno dorađivati i nadograđivati. S Gradom Pula i Maškaranom grupom Veli Vrh - Valmade radimo prvi puta "Pulski karneval" koji bi se trebao kroz godine razvijati. (Borka PETROVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter