IDS-u nagrada za Flegovu predizbornu kampanju

Predizborna kampanja Valtera Flega (Arhiva)
Predizborna kampanja Valtera Flega (Arhiva)

Laureati ovogodišnje 7. dodjele nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) su Grad Šibenik, Zaba, Millenium promocija, Ericsson Nikola Tesla, Festival Opatija, BASF Croatia i IDS, priopćeno je danas iz HUOJ-a. Nagrade Grand PRix HUOJ-a dodjeljuju se najboljim komunikacijskim projektima te je ove godine u konkurenciji bilo prijavljeno čak 45 projekata.

Stručni žiri u kojem je 11 komunikacijskih stručnjaka, na čelu s predsjednikom Mariom Aunedijem Medekom, ocijenio je projekte u osam kategorija, a posebne nagrade dodijeljene su i pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima. 

Projekt Hodajući kolegij gradonačelnika Šibenika bio je najbolji u kategoriji Grand PRix  za odnose s javnošću u javnom sektoru. Za istu nagradu u finalu su konkurirali "Grad Pula – Arena dobrih festivala" (Manjgura i Grad Pula) te "Turistička valorizacija Kanala sv. Ante u Šibeniku" (Kreator(@) za JUZPVŠKŽ).

Nagradu Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinim organizacijama odnio je projekt Lansiranje Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment (Millenium promocija). Najbolji u kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje bio je projekt Zagrebačke banke Moj Zaba start. Grand PRix za internu komunikaciju dobio je projekt tvrtke Ericsson Nikola Tesla "Sastanak svih zaposlenika".

Najbolju prilagodbu globalne kampanje imao je projekt "Lančana reakcija" tvrtke BASF Croatia. Prvi put dodijeljen je i Grand Prix za kategoriju političke komunikacije u kojoj je slavio projekt IDS-a "Predizborna kampanja za župana Istarske županije na lokalnim izborima 2013. godine".

Pobjednik u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke je FEN (Festival Opatija). U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za velike tvrtke pobijedio je Ericsson Nikola Tesla s projektom "60. obljetnica suradnje Ericssona i Ericssona Nikole Tesle". Ovogodišnji komunikator godine je Saša Cvetojević, svestrani poduzetnik i najgorljiviji zagovaratelj razvoja startup zajednice u Hrvatskoj. 

Šipak godine za Neimenovani visoki izvor

HUOJ je u okviru Grand Prix natječaja prvi put ove godine dodijelio i Šipak godine, nagradu za antikomunikaciju koja je jednoglasnom odlukom žirija pripala Neimenovanom visokom izvoru. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter