Izložba "Hungry Designers", s radovima dvadesetak hrvatskih dizajnera i timova na temu gastronomije u turizmu, bit će postavljena u bečkom Muzeju primijenjene umjetnosti MAK, u okviru međunarodnog sajma namještaja, mode i nakita "Blickfang", koji se održava od 18. do 20. listopada.
Nastala kao novi projekt platforme za afirmaciju i promicanje dizajna u turizmu Design Tourism, pokrenute pri Hrvatskom dizajnerskom društvu, izložba se koncepcijski nastavlja na prošlogodišnju izložbu "Croatian Holiday", koja je obišla brojne festivale dizajna u regiji i Europi.
Gastronomski potencijal turizma na izložbi se kroz dizajn proizvoda, scenarije pripreme hrane i usluga podcrtava propitivanjem stereotipa vezanih uz hranu, reinterpretiranjem tradicijskih načina pripreme hrane i novih oblika konzumiranja hrane te promišljanjem gastronomske ponude.
Kustosice projekta su Ivana Borovnjak i Roberta Bratović, a u njemu sudjeluju dizajneri i dizajnerski timovi Oaza, Filip Havranek i Kristina Lugonja, Ivan Dorotić i Luka Borčić, Nikola Radeljković i Igor Zenzerović, Vlatka Leskovar, Branimir Paškvan, Manufakturist, Sonda, Nina Bačun i Roberta Bratović, Noel Šuran i Davorka Tumpić, Đurđa Prettyface i Vedran Klemens, Superstudio 29 te Mirna Raduka i Karmen Kolombo.
Aktivnije uključivanje posjetitelja u lokalnu kulturu i njihova participacija u kreiranju doživljaja, na zanimljiv način predstavlja projekt Lavdara (Nikola Radeljković, Igor Zenzerović), a govori o pravljenju aslinovog ulja na pokretnoj uljari/brodu na manjim hrvatskim otocima. (Hina/ B. Ć. J.)