Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) u suradnji s Ministarstvom zdravstva pokreće u srijedu, 1. ožujka, pilot projekt SMS podsjetnika, kojim će pacijente podsjećati na zakazane prve preglede i dijagnostičke postupke na koje su naručeni.
Podsjetnik će se osiguranicima, koji su ustanovama dali svoj broj mobitela, slati SMS dva puta, prvi puta 14 dana prije zakazane narudžbe, te drugi puta 3 dana prije zakazanog termina, priopćeno je iz HZZO-a.
Pilot projekt trajat će do 30. travnja, a u njega će biti uključeni KBC Split i KBC Zagreb za uglavnom sve preglede i dijagnostičke postupke na koje osiguranici čekaju duže od 60 dana, a imaju zakazan termin unutar dva mjeseca u kojemu se pilot provodi.
U ostalim bolničkim zdravstvenim ustanovama projekt će se provoditi samo za liste čekanja na magnetnu rezonancu (MR).
Sam postupak otkazivanja narudžbi dodatno se pojednostavljuje kako bi se smanjio nedolazak pacijenata na zakazane termine i samim time omogućilo kraće vrijeme čekanja osiguranicima kojima je pregled ili pretraga više potrebna.
Osiguranici mogu otkazati zakazani pregled ili pretragu kao i do sada elektroničkom porukom na [email protected] ili putem web stranica HZZO-a kroz aplikaciju Liste narudžbi.
Pilot projektom će se ispitati svi aspekti nove usluge, u cilju unapređenja samog sustava. Problemi se mogu pojaviti uslijed pogrešnih upisanih podataka u sustavu Lista narudžbi, a mada su takve greške rijetke, one se moraju uzeti u obzir kroz dvomjesečnu fazu pilot projekta i svesti na što je moguće manju mjeru. Zbog toga HZZO poziva osiguranike na povratne informacije i korištenje sustava kako bi ga učinili što efikasnijim.
Puna produkcija, odnosno slanje SMS podsjetnika o narudžbi za sve preglede u bolničkim zdravstvenim ustanovama, predviđa se u drugoj polovici 2017. godine, priopćeno je iz HZZO-a. (Hina)