Hyundai: Robocar Poli za sigurnost djece

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Hyundai Motor Company već dulje vrijeme provodi kampanju za promicanje sigurnosti djece u prometu. Ovaj iznimno uspješan projekt sada će se proširiti i na zemlje izvan korejskog tržišta. Kampanja je bazirana na animiranom liku Robocar Poli, koji je Hyundai razvio zajedno s korejskim tvrtkama ROI Visual i EBS.

Hyundai će u početku lansirati 24-tjednu animiranu seriju u Kini ove godine, na temelju sporazuma s kineskom državnom televizijom CCTV. Nakon toga slijedit će slična lansiranja u Rusiji, Brazilu i Indiji do 2014.

- Kada se radi o automobilima, želja nam je biti odgovoran životni partner jer poduzimamo sve veću inicijativu i zalažemo se za sigurnije prometno okruženje za djecu, izjavio je potpredsjednik Yeo-Chul Yoon prilikom svečanog potpisivanja ugovora sa CCTV u Seoulu.

Robocar Poli priče dio su Hyundaijevih društveno odgovornih aktivnosti, usmjerenih na pružanje obrazovanja o sigurnosti u prometu na djeci zanimljiv i jednostavan način. Animirani promotivni materijali ne samo da su stekli masovnu popularnost, već su, od početka lansiranja projekta 2010. godine uspjeli postići i sve svoje edukativne ciljeve. Potaknut ovim uspjesima, Hyundai je samouvjereno odlučio proširiti kampanju i na ostale zemlje.

Hyundai Motor, najveći i najaktivniji južnokorejski zagovornik prometne sigurnosti djece, provodi cijeli niz projekata društvene odgovornosti, podijeljenih u četiri glavne teme: Easy Move, Safe Move, Green Move i Happy Move.
 


Podijeli: Facebook Twiter