Za oglašavanje hrvatskog turizma, posebne promotivne i druge strateške projekte za 2016., po modelima oglašavanja u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora planirano je 43 milijuna kuna, odlučilo je u utorak Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Turističko vijeće HTZ-a to je odlučilo na sjednici u Biogradu na moru, odnosno na brodu Event Ship Nada koji je za vrijeme trajanja sjednice plovio prema NP Kornatima i kornatskom otočnom arhipelagu. O odlukama Vijeća izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a objasnivši da spomenuti posebni promotivni i drugi strateški projekti u 2016. obuhvaćaju autobusni i zračni program, za koje je predviđeno 8 odnosno 10 milijuna kuna, te da im je cilj produljenje sezone. Povodom tih odluka ministar turizma Darko Lorencin naglasio je da se time uvelike poboljšava oglašavanje u promotivnim kampanjama s javnim i privatnim sektorom za iduću godinu.
"Vrlo je važno što je već sada uspostavljen dogovor oko projekata koji su ključni i važni za sezonu 2016., a usvojeni modeli oglašavanja imaju cilj produljenje sezone što je i strateški cilj hrvatskog turizma", kazao je Lorencin. Dodao je i da će se podržati i razvoj proizvoda na kontinentu slijedom čega je Vijeće odlučilo da se financiraju projekti koji će se ove godine provoditi na turistički nerazvijenim područjima. Poručivši da su modeli posebnih promotivnih i drugih strateških projekata za 2016. prvi put usuglašeni na nacionalnoj razini sa cjelokupnim turističkim sektorom, direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić istaknuo je i da je u kreiranje modela za strateške projekte uloženo puno truda i rada.
"Da bi to dobili, provedene su brojne analize i konzultacije s predstavnicima turističkog sektora, a rezultat svega su kvalitetni modeli koji zadovoljavaju potrebe naših destinacija i koji su dovoljno prilagodljivi njihovim razvojnim strategijama", istaknuo je Ivičić. Turističko vijeće HTZ-a usvojilo je i prijedloge odluka o dodjeli potpora za projekte turističkih inicijativa i proizvoda te turističkih zajednica na turistički nerazvijenim područjima u ovoj godini za što im je na natječaj prijavljeno više od 600 projekta. Putem tog programa HTZ će dodijeliti 46 potpora u ukupnom iznosu od nešto malo više od 4 milijuna kuna. Članovima Turističkog vijeća predstavljena su i izvješće o tijeku promotivnih kampanja na emitivnim tržištima, o kreativnim rješenjima koje se koriste u kampanjama te o PR projektima koji su u tijeku. (Hina)