Hrvatska turistička zajednica, kao glavni partner BBC-a za Europu, aktivno se uključila u projekt oglašavanja na web stranici BBC Earth.
Naime, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić i ministar turizma Darko Lorencin, u okviru službenog posjeta Londonu, sastali su se prekjučer s predstavnicima BBC-a, Seanom O'Harom, starijim potpredsjednikom te Ingom Lovric-Kemp, producenticom emisije Travel Show.
Tom prilikom razgovarali su o budućim promotivnim aktivnostima, produkciji emisija kojima će se promovirati Hrvatska te oglašivačkim kampanjama hrvatskog turizma kao i daljnjem tijeku kampanje na BBC Earthu.
Hrvatska je na BBC Earthu prisutna putem videa i bannera te kroz emitiranje 15-sekundnog pre-roll videa pri emitiranju svih video sadržaja BBC Eartha na stranici. Hrvatski logo, isto tako, vidljiv je na modulu BBC Earth Spotlight prilikom promocije projekta na ostalim BBC.com stranicama, ali i na cjelokupnom promotivnom sadržaju BBC Eartha na kanalu BBC World News.
U HTZ-u naglašavaju da je izlaganjem putem web stranica BBC Good Food i Top Gear dodatno prema britanskoj publici pojačana prisutnost Hrvatske. Jednako tako, sadržaj postavljen na web stranici BBC Earth može se dijeliti putem društvenih mreža (Facebook, Twitter, Instagram…).
- Lansiranje nove podstranice BBC Earth bila je odlična prilika za predstaviti hrvatsku turističku ponudu. Naime, u tjednima trajanja oglašavanja BBC Earth web stranicu posjetit će preko 740 milijuna posjetitelja.
Jednako je značajna i činjenica da je Hrvatska putem BBC kanala aktivno prisutna na još pet posebnih BBC portala s ukupno očekivanih preko 6,4 milijuna impresija oglasa. Naravno, s pravom od ovoga partnerstva očekujemo mnogo, kako u pogledu buduće suradnje s BBC-jem, tako i u promocijskom smislu, istaknuo je Ivičić. (Barbara BAN)
VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU