Srpski mediji su napravili skandal od reklamne kampanje Hrvatske turisticke zajednice, povezujuci brojku od 1.244 hrvatska otoka s brojem UN-ove rezolucije o Kosovu, ali HTZ ne namjerava mijenjati kampanju za podrucje Srbije.
Naime, jedan od vodecih dnevnih listova u Srbiji, Press, na drugoj je stranici donio tekst u kojem se tvrdi da se reklama sa sloganom «1.244 ostrva» može tumaciti kao direktna provokacija, pogotovo s obzirom na cinjenicu da je Hrvatska priznala neovisnost Kosova. List piše da sumnju produbljuje i to što Hrvatska nema toliko otoka.ž
Dio tamošnje javnosti nakon medijskih napisa uistinu je prihvatio tezu o provokaciji, pozivajuci da se ne ljetuje u Hrvatskoj, jer se u toj zemlji «slave datumi protjerivanja Srba».
- Kampanja se temelji se na lifestyle konceptu, a spot pod nazivom «Brojke» sadrži niz informacija, od broja suncanih sati, lokaliteta pod zaštitom UNESCO-a, ribljih vrsti, otoka, sorti vina. Naše kampanje su istovjetne za sva emitivna tržišta te u njima ne postoje nikakve politicke implikacije, rekla nam je Viviana Vukelic, voditeljica Službe za informiranje HTZ-a. Objasnila je da je broj otoka utvrdio Hrvatski hidrografski institut, što je hrvatska Vlada prihvatila još u kolovozu 2007. godine.