HTZ-ova reklama provocira Srbe

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Srpski mediji su napravili skandal od reklamne kampanje Hrvatske turisticke zajednice, povezujuci brojku od 1.244 hrvatska otoka s brojem UN-ove rezolucije o Kosovu, ali HTZ ne namjerava mijenjati kampanju za podrucje Srbije.

Naime, jedan od vodecih dnevnih listova u Srbiji, Press, na drugoj je stranici donio tekst u kojem se tvrdi da se reklama sa sloganom «1.244 ostrva» može tumaciti kao direktna provokacija, pogotovo s obzirom na cinjenicu da je Hrvatska priznala neovisnost Kosova. List piše da sumnju produbljuje i to što Hrvatska nema toliko otoka.ž

Dio tamošnje javnosti nakon medijskih napisa uistinu je prihvatio tezu o provokaciji, pozivajuci da se ne ljetuje u Hrvatskoj, jer se u toj zemlji «slave datumi protjerivanja Srba».

- Kampanja se temelji se na lifestyle konceptu, a spot pod nazivom «Brojke» sadrži niz informacija, od broja suncanih sati, lokaliteta pod zaštitom UNESCO-a, ribljih vrsti, otoka, sorti vina. Naše kampanje su istovjetne za sva emitivna tržišta te u njima ne postoje nikakve politicke implikacije, rekla nam je Viviana Vukelic, voditeljica Službe za informiranje HTZ-a. Objasnila je da je broj otoka utvrdio Hrvatski hidrografski institut, što je hrvatska Vlada prihvatila još u kolovozu 2007. godine.


Podijeli: Facebook Twiter