HTZ nagodinu očekuje 12 posto više prihoda - 289,4 milijuna kuna


Prema proračunu i programu rada, usvojenima na jučerašnjoj sjednici Turističkog vijeća, Hrvatska turistička zajednica iduće godine očekuje prihod od 289,441 milijun kuna, što predstavlja povećanje od 12 posto u odnosu na ovogodišnji financijski plan. Veći proračun HTZ temelji na najavama izdašnijih investicija u idućoj godini, na očekivanju oko 26 posto višeg prihoda od boravišne pristojbe, uz oko dva posto manji prihod od turističke članarine te oko 44 milijuna kuna iz državnog proračuna, slično ovoj godini. Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić pojasnio je da će fokus i dalje biti na provedbi glavnih operativnih planova koji se odnose na jačanje snage brenda, jačanje pred i posezone te na povećanje turističke potrošnje.

- Iduće godine očekujemo od tri do pet posto veći turistički promet, ali moramo reći da je to konzervativno, jer su najave sa stranih tržišta već sad jako dobre. Također, očekujemo dobru posjetu Hrvatskoj za nadolazeće adventske i novogodišnje dane, kao i za Europsko rukometno prvenstvo kad će, primjerice u Istri i Poreču, biti otvoreno više hotela nego ikad u to doba godine, a slično dobro punjenje očekujemo i u hotelima u Zagrebu, Splitu i drugim gradovima, rekao je ministar Gari Cappelli koji je predsjedao sjednicom.

Odobrena su sredstva za udruženo oglašavanje te imenovani članovi povjerenstava za provedbu natječaja za izbor međunarodne marketinške te PR agencije. Ministar Cappelli je naglasio da ovogodišnji rezultati turističkog prometa, posebice oni u pred i posezoni, najbolje pokazuju kako se kvalitetnim planiranjem i marketinškim aktivnostima mogu postići pozitivni iskoraci.

- Naša je želja Hrvatsku pozicionirati kao aviodestinaciju te vjerujem da ćemo sljedeće godine imati još konkretniji pomak u tom segmentu, izjavio je ministar Cappelli, naglasivši da je Hrvatska danas hit turistička destinacija te je cilj zadržavanje takvog statusa.

U sklopu udruženog oglašavanja prihvaćeni su zahtjevi za oglašavanje u promotivnim kampanjama subjekata iz javnog i privatnog sektora s ukupnim udjelom Glavnog ureda HTZ-a od 21.302.737 kuna s uključenim PDV-om.

Usvojena je Odluka o promociji Hrvatske kroz sport te istaknuta važnost sporta u jačanju brenda Hrvatske. Staničić je izvijestio da je novi promotivni spot HTZ-a na društvenim mrežama dosegnuo više od šest milijuna pregleda, a planiraju se raditi i manji isječci te drugi kraći spotovi koji će obuhvatiti i druge dijelove zemlje. Prihvaćena je marketinška suradnja s Hrvatskim rukometnim savezom s naglaskom na nadolazeće Europsko rukometno prvenstvo u Hrvatskoj. Sponzorski paket ugovoren je u iznosu od pola milijuna kuna bez PDV-a, a među ostalim uključuje tiskanje logotipa HTZ-a na sportskoj opremi, službenim dokumentima i webu HRS-a, objavu na led monitorima, vidljivost na sportskim podlogama i drugo. (D. PALIBRK) 


Podijeli: Facebook Twiter