Koliko god se privremeno celništvo HRT-a trudilo pokazati da im je nakana da rašciste prisavski nered ozbiljna, na dan drugog kruga predsjednickih izbora, ceka ih nova, makar uvelike ocekivana, pljuska. Naime, HTV opet nece imati, pa tako ni koristiti, rezultate izlaznih anketa, dok ce RTL i Nova TV prve neslužbene rezultate utrke za predsjednika zahvaljujuci izlaznim anketama, baš kao i za prvog kruga izbora, objaviti vec u 19 sati. No, ovaj put Informativni program HTV-a ne smije posegnuti za tudim, kako su za prvog kruga bez navodenja izvora posudili rezultate izlaznih anketa konkurentskih televizija. Celništvo kuce to je, navodno, zabranilo.
Informacija da javna televizija opet nece koristiti izlazne ankete neugodno je iznenadila i clanicu Programskog vijeca HRT-a Marinu Škrabalo. Ako je za propust u prvom krugu opravdanje bila kratkoca roka za provedbu javnog natjecaja, to, smatra Škrabalo, u slucaju drugog kruga ne može biti opravdanje. Ako je za propust i nemar u prvom krugu odgovorno bivše ravnateljstvo i Informativni program, smatra da je za novu izbornu noc bez izlaznih anketa odgovornost na aktualnom rukovodstvu.
Pohvalna je, ukoliko se pokaže istinitom, zabrana korištenja tudih podataka, kaže Škrabalo, no cudi cinjenica da se privremeno ravnateljstvo ni na koji nacin nije konkurentskim televizijama ispricalo. Vijece, istice, nema informaciju što se s izlaznim anketama uistinu dogodilo, pa ce to pitanje i sama potegnuti na sljedecoj sjednici.
Kako se, pak, neslužbeno saznaje, celni ljudi HRT-a pokušali su za drugi krug osigurati izlazne ankete u suradnji s RTL-om i Novom TV, ali im to nije uspjelo. Naime, cijena izrade izlaznih anketa za sve tri televizije je 360.000 kuna, 120.000 po kuci. Javna televizija bez javnog natjecaja ne može potrošiti više od 70.000 kuna, pa su pokušali konkurenciji ponuditi neke druge oblike suradnje. Prvi sastanak celnih ljudi triju televizija, održan 30. prosinca, okoncan je nacelnim dogovorom novog susreta. No, taj susret konkurencija je ignorirala, pa su pregovori propali.