Hrvatski vinari najavili su da ce od 24. do 26. ožujka 2013. sudjelovati na sajmu ProWein u Düsseldorfu. Rok za prijavu je 31. srpnja.
Hrvatskim tvrtkama bit ce na raspolaganju dodatne izlagacke površine i nova organizacija paviljona buduci da je sajam izmijenio i unaprijedio koncepciju, a imat ce i dva nova paviljona.
Ocekuje se da ce hrvatski vinari to dobro iskoristiti i predstaviti se najbolje do sada. Naime, medunarodni strucnjaci smatraju da hrvatska vina imaju dobar potencijal, ali da im nedostaju prepoznatljiviji marketing i bolja promocija.
ProWein 2013. vodeci je medunarodni sajam u branši na kojem se ocekuju 4.000 izlagaca iz 50 država. Na ovaj sajam dolazi iskljucivo poslovna publika iz cijelog svijeta, odnosno profesionalci vezani uz medunarodnu branšu vina i žestokih pica. Za razliku od drugih vinskih sajmova koji su više regionalno orijentirani, ProWein nudi najširu medunarodnu platformu kako izlagaca, tako i posjetitelja kojih je ove godine bilo više od 40.000.
Uz taj globalni kontekst, ProWein je dobra pozornica za najbolje njemacke vinare pa njihovi nastupi svake godine izazovu veliki interes posjetitelja. Organizatori su stoga u novoj koncepciji predvidjeli da Nijemci budu smješteni u najvecem i najprestižnijem paviljonu šest, a u istoj hali bit ce smješteni i vinari iz istocne i jugoistocne Europe koji su se prethodnih godina redovito žalili na svoj podredeni položaj na rubu paviljona tri uz talijanske proizvodace.
To je prilika za vinare iz "nove vinske Europe" da se sljedece godine predstave na top-poziciji, uz rame s njemackim proizvodacima rizlinga i drugih vinskih brendova, priopcili su iz zagrebackog Centra za razvoj i marketing koji zastupa ovaj sajam. (M. V. I.)