Hrvatski turizam na kineskom

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Hrvatska turisticka ponuda progovorila je kineski. Naime, na web stranici www.tocroatia.net gotovo cjelokupna hrvatska turisticka ponuda prevedena je na kineski jezik pa je ona tako postala jedna od prvih turistickih stranica na tom jeziku.

Rijec je o inicijativi koju su pokrenuli Justin Haoming Chan iz Hong Konga i Josip Jelenc iz Zagreba, buduci da se ove godine hrvatska turisticka ponuda, u suradnji sa Slovenijom, predstavila u ovoj dalekoj zemlji koja nudi mnogo potencijala.

Razvoj portala trajao je 10 mjeseci, a sredinom kolovoza predstavljen je celnim ljudima Hrvatske turisticke zajednice, koji su bili oduševljeni uistinu nesvakidašnjom inicijativom. Inace, u Istri zasad svoje web stranice na ovom jeziku ima samo Maistra, cije su stranice prevedene i na japanski i korejski.

A jezik je nešto najvažnije što Kinezi traže kada dodu u neku europsku zemlju, jer slabo znaju engleski. Stoga je vec nakon predstavljanja Hrvatske u Kini predloženo da se niz brošura i promotivnih materijala nudi na ovom jeziku. Isto tako, Kinezima je važno i da imaju svog vodica, koji se dobro služi kineskim jezikom, jer njih ne zanima ljencarenje na plaži, vec obilasci kulturnih i prirodnih znamenitosti.

U Hrvatskoj su zasad rijetki gosti i uglavnom posjecuju njene najpoznatije destinacije, i to na proputovanjima kroz Europu, a to su Dubrovnik, Zagreb i Plitvicka jezera, vecinom izvan glavne sezone. Zato ih je u Istri još i manje - do kraja rujna Poluotok je zabilježio samo 1.400 nocenja i oko 500 dolazaka s tog tržišta. Ipak, turisticke agencije najavljuju da bi sljedece godine taj broj mogao biti veci, jer njih 12 ima licencu za dovodenje turista iz Kine.


Podijeli: Facebook Twiter