Predizborna kampanja Baracka Obame ucinila je za socijalne mreže poput Facebooka jako puno, jer su on i njegovi strucnjaci na vrijeme prepoznali njihov potencijal. U studenom 2008. grupa «Barack Obama» imala je 894.913 clanova na Facebooku. Rijec je o neslužbenoj grupi što su ju pokrenuli Obamini obožavatelji, ona službena imala je više od milijun clanova još u lipnju 2008. godine.
Ubrzo su i hrvatski politicari poceli otvarati profile na popularnom Fejsu. Neki su ovaj dio svog javnog angažmana shvatili itekako ozbiljno, neki baš i ne, no za vecinu ovih što koriste Facebook kao sredstvo komunikacije s dijelom gradanstva komunikacijski ce strucnjaci reci da ga, za razliku od kolega iz europskih zemalja i SAD-a, odraduju pomalo kampanjski.
- Facebook je postao donekle relevantan faktor u hrvatskoj politickoj svakodnevici, iako je potrebno naglasiti da je i dalje ogranicen samo na izbore, odnosno na predizborne kampanje, kaže Krešimir Macan, strucnjak za odnose s javnošcu iz tvrtke Manjurga.
Kao potvrdu svojoj tezi navodi slucaj predsjednika Ive Josipovica. - Dok je trajala predizborna kampanja, Josipovic je redovno obavještavao sve one koji su pratili njegove aktivnosti preko Facebooka, a to je bilo oko pet tisuca ljudi, gdje je taj dan išao, što je važnoga napravio i kakvi su njegovi komentari i pogledi na neku aktualnu politicku situaciju. Nakon što je pobijedio na izborima i nakon što je Facebook ostvario svrhu ta je komunikacija zamrla, prica Macan.
- U svakom slucaju, naši politicari nikako da shvate da je Facebook prilicno utjecajan medij, koji ne košta ništa. Mnogi od njih ne prepoznaju snagu Facebooka da prenese vijest u vece, takozvane mainstream medije, objašnjava Macan.
Marko Rakar, nagradivani hrvatski bloger i nesudeni savjetnik predsjednika Josipovica, kaže: Malo je hrvatskih politicara koji Facebook doživljavaju kao dobar alat, mnogi medu njima ga koriste za nekakvo poluprivatno dopisivanje. No, te ce se stvari morati promijeniti.