Hrvatska za Nijemce 5. turističko odredište

Max Stich, ministar Veljko Ostojić i zamjenik zadarskog gradonačelnika - Dražen Grgurović (Luka GERLANC/CROPIX)
Max Stich, ministar Veljko Ostojić i zamjenik zadarskog gradonačelnika - Dražen Grgurović (Luka GERLANC/CROPIX)

Turisti iz Njemačke u posljednje dvije godine iskazuju sve veće zanimanje za Hrvatsku koja nije jeftina, ali je ipak povoljna destinacija, istaknuo je potpredsjednik njemačkog autokluba ADAC za turizam Max Stich danas u Zadru gdje se susreo i s ministrom turizma Veljkom Ostojićem.

Stich u Zadru boravi na poziv grada Zadra i zadarske Turističke zajednice, a sastanku su bili nazočni i generalni konzul Hrvatske u Muenchenu Vladimir Duvnjak te zadarski dogradonačelnik Dražen Grgurović. 

Turističkim djelatnicima Stich je preporučio da ne povećavaju cijene turističkih usluga, već da osluškuju što gosti žele i da iskoriste svoju gostoljubivost. Istaknuo je da je ADAC s 18 milijuna članova drugi u svijetu po broju članova, te se smatra dugoročnim partnerom hrvatskoga turizma, tim više što većina njemačkih turista dolazi u Hrvatsku automobilom što je bitno imajući u vidu koliko je u Hrvatskoj zadnjih godina razvijena cestovna infrastruktura.

Izvrsnu dosadašnju suradnju s ADAC-om, kao jednom od najuglednijih njemačkih institucija, potvrdio je i ministar Ostojić naglasivši da će se suradnja i dalje nastaviti, a nedavno je dogovoren i potpisan veliki projekt u sklopu kojeg će se u ADAC-ovom časopisu "Reisemagazin" koji izlazi u veljači 2014. predstaviti Hrvatska.

Ostojić je zahvalio Stichu na dosadašnjoj suradnji te izrazio otvorenost za buduće zajedničke projekte, jer, kako je rekao, Ministarstvo u ADAC-u vidi dugoročnog i kvalitetnog turističkog partnera. Iznio je i podatak da je Hrvatska 5. turističko odredište za Nijemce, što je dobra pozicija, ali je dodao i da u činjenici da svega 2,2 posto Nijemaca odabire Hrvatsku kao destinaciju vidi veliku mogućnost napretka na tom tržištu, i to ne samo od lipnja do rujna, nego i u ostatku godine.

Odgovarajući na pitanja novinara, Ostojić je rekao da su rezultati na njemačkom tržištu ove godine bitno bolji nego lani, te da je u prvih sedam mjeseci bilo 15 posto više noćenja Nijemaca, a u srpnju čak i 22 posto više. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter