Hrvatska puna života predstavlja se u Londonu

Novi brend HTZ-a
Novi brend HTZ-a

Hrvatska turistička zajednica danas i sutra predstavlja svoj novi krovni komunikacijski koncepta hrvatskog turizma "Hrvatska, puna života" u Londonu. Za danas se predviđa program za

VIP goste, uzvanike i predstavnike medija, a sutra za pobjednike nagradnih igara na društvenim mrežama.

- Da bi se postigla tri glavna cilja Strateškog marketinškog plana do 2020. godine, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ulaže značajne napore u komunikaciju na specifičnim i ciljanim tržištima, odnosno izabranim geo-zonama. Aktivnosti se sastoje od različitih integriranih komunikacijskih inicijativa u offline i online kanalima, te uključuju oglašavanje, odnose s medijima, brendirani sadržaj, društveno umrežavanje i slično.

Kako bismo optimizirali navedene ciljane aktivnosti, potrebno je raspolagati novim kreativnim konceptom - krovnom idejom (big idea) koja služi kao svojevrsna kruna za komunikaciju na svim razinama. "Big idea" donosi jedinstven prijedlog, odnosno jednostavnu, lako razumljivu poruku o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji, a koja utječe na potrošača i njegovu motivaciju da posjeti zemlju, poručuju iz HTZ-a.

Novi krovni komunikacijski koncept nakon 15 godina zamijenit će postojeći slogan hrvatskog turizma "Mediteran kakav je nekad bio". Za njegov je odabir bio raspisan međunarodni natječaj, i to u dvije faze. U prvoj se prikupljala dokumentacija potencijalnih agencija, u dragoj je odabrano pet selektiranih agencija koje su dostavile i prezentirale svoje prijedloge.

Ti su prijedlozi testirani na osam tržišta, njemačkom, austrijskom, talijanskom, francuskom, britanskom, švedskom, poljskom i ruskom. Riječ je o uzorku od 4.800 ispitanika, odnosno njih 600 po svakom tržištu. Najviše ispitanika je prijedlog "Croatia, Full of Life" ocijenilo najboljim. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter