Ovih je dana i na hrvatsko tržište stigla treca generacija Mercedes-Benzove M-klase. Evolucija poznatog dizajna tog modela iz prijašnjih generacija definira vanjštinu i unutrašnjost no ono što je možda najvažnije kod tog automobila zamamnih dimenzija zona je - energetske ucinkovitosti jer u prosjeku troši 25 posto manje goriva od prethodnoga modela.
Rijec štedljivost može se koristiti u slucaju svih motora, no pravi je šampion efikasnosti ML 250 BlueTec 4MATIC s potrošnjom od samo 6 litara na 100 kilometara uz emisiju CO2 od 158 g/km. Zanimljiv je podatak i da se uz krajnje odgovornu vožnju sa samo jednim spremnikom može prijeci nevjerojatnih 1.500 kilometara.
Dizelski motori BlueTec i nova generacija benzinskih motora BlueDirect osiguravaju izvanrednu ekonomicnost nove M-klase. Za nisku potrošnju goriva, uz paket BlueEfficiency i standardnu funkciju eco start/stop, zaslužan je i novi 7-stupanjski automatski mjenjac 7G-Tronic plus.
Kako smo istaknuli, dizajn vanjštine karakteristican je kako za M-klasu, tako i za ostale Mercedesove automobile najnovije generacije, a mogli bismo ga nazvati jednostavnošcu velikog utjecaja.
Prednjim krajem dominira mocan dizajn rešetke hladnjaka sa središnje smještenom Mercedesovom zvijezdom, dajuci mu tipican izgled M-klase.
Gledajuci bocno, izdužene linije naglašavaju kompaktne proporcije M-klase s velikim meduosovinskim razmakom i kratkim prevjesima.
Karakteristicni otvori za prozore, koji su krasili i prijašnje generacije, jasno razlikuju novu M-klasu od njezinih konkurenata. I u unutrašnjosti se ponavlja slicna prica.
Lagano nagnute konture armaturne ploce, prostranija i svjetlija unutrašnjost, sjedala vrhunske udobnosti i obilje luksuzna.
U ponudi je i multimedijski sustav Comand Online koji putem mobilnog uredaja omogucuje pristup internetu. Ali i funkcionalnosti jer se spuštanjem naslona stražnjih sjedala volumen tovarnog prostora povecava na cak 2010 litara.
I na kraju - sigurnost. To je ona tocka na kojoj u Mercedesu M klase u pravilu ne manjka tehnoloških iznenadenja uz dakako najopsežniju mogucu zaštitu kad su automobilu u pitanju.
Sustav asistenata temelji se na najnovijoj tehnologiji radara, kamera i senzora koji pomažu u izbjegavanju najcešcih uzroka nesreca kao što su vožnja s premalim razmakom od drugoga vozila, umor u vožnji i vožnja po mraku.
Osim sustava za aktivnu sigurnost, kao što su standardni sustav pospješivanja kocenja (BAS) ili dodatni BAS PLUS, koji mogu pomoci u sprecavanju nesreca ili smanjiti težinu nesrece, nova M-klasa ima dodatno poboljšane mjere pasivne sigurnosti, kao što je standardni aktivan poklopac motora kojim Mercedes-Benz nastavlja dugogodišnju angažiranost u razvoju zaštite pješaka.
Cijene M klase u Hrvatskoj za model 300 CDI što posjeduje integralni 4Matic pogon, automatski mjenjac 7G-Tronic, snage 190 KS je 68.805 eura odnosno po prilici 513 tisuca kuna.