Popularni americki TV kanal CNBC u svojoj je specijaliziranoj emisiji "Wine Portfolio" predstavio hrvatsku gastronomsku i enološku ponudu prikazajuci Hrvatsku kao odredište po mjeri istinskih ljubitelja tradicionalnih specijaliteta i dobre kapljice.
O toj su emisiji u petak izvijestili iz Glavnog ureda HTZ-a dodajuci da je prikazana krajem ožujka, a snimljena prošle godine tijekom studijskog putovanja te TV kuce po Hrvatskoj, koje su za produkcijski tim organizirali Glavni ured HTZ-a i predstavništvo HTZ-a u New Yorku u suradnji sa sustavom turistickih zajednica.
Domacin emisije "Wine Portfolio" Jody Ness sa svojim timom tom je prilikom posjetio Zagreb, Opatiju, Kastav, Volosko, Motovun, Livade, Momjan, Vižinadu, Porec, Pulu, Plitvice, Šibenik, Skradin i Split, a tijekom putovanja intervjuirao je brojne hrvatske vinare i kuhare.
Ta polusatna emisija ima 95 milijuna gledatelja u SAD-a i Kanadi, a obraduje teme vezane uz gastronomsku i enološku ponudu turistickih zemalja diljem svijeta.
Produkcija "Wine Portfolia" promovirala je Hrvatsku i putem svog bloga te Twitter profila, a dio videa može se pogledati na web stranicama "Wine Portfolia" te na You Tubeu.
Iz HTZ-a podsjecaju da je prošle godine i prestižni americki magazin o vinima "Wine Enthousiast" objavio clanak o Hrvatskoj i hrvatskim vinima, a poznati vodic "Sherman's Travel" svrstao je Istru na listu najboljih regija za vinsko putovanje.