Hrvatska ove sezone očekuje još više njemačkih turista


Najveća svjetska turistička burza, berlinski ITB, koja je jučer počela u njemačkom glavnom gradu, mjesto je gdje njemački organizatori putovanja očekuju da će se ubrzati njihov buking za ljeto. Naime, prema podacima Njemačke putničke asocijacije (DVR), potražnja za putovanjima ove je godine, u odnosu na lani, manja zbog sigurnosnih razloga. Turska, Egipat i Tunis bilježe pad potražnje od čak 40 posto, na čiji račun proifitira zapadni Mediteran, prije svega Španjolska i Italija, a s njima i Hrvatska.

To je potvrdio i ministar turizma Anton Kliman, koji je prvi put na ovom sajmu. On je istakuo da je trenutno buking za Hrvatsku 18 do 20 posto bolji nego lani te da s njemačkog tržista Hrvatska može očekivati porast prometa na godišnjoj razini od pet do sest posto.

- Očekujemo da će se buking i dalje kretati na toj razini. Moramo biti pošteni i reći da će nakon Uskrsa malo pasti, što je sasvim uobičajeno, ali očekujemo da će do kraja lipnja buking biti bolji od lanjskog. Svibanj za sada ide svojim tokom, buking za lipanj je jako dobar, ali glavna sezona se jako dobro puni. Njemačko tržište je jako zainteresirano, što nas jako veseli, kazao je Kliman.

Ministar turizma je naglasio da upravo brojke oko bukinga demantiraju natpise nekih njemačkih medija da bi se zatvaranjem balkanske izbjeglicke rute mogla otvoriti nova, preko Dalmacije, što bi moglo usporiti rezervacije.

- Nema osnove da se stvara takva nervoza. Glavnom tajniku UNWTO-a Talebu Rifaiju dali smo informaciju da nema straha od otvaranja novih izbjegličkih ruta preko Hrvatske i on će to prenijeti na summitu UNWTO-a. Nastavljamo s našim aktivnostima i predstavljenjima na sajmovima s naglaskom da je Hrvatska sigurna zemlja, kazao je ministar Anton Kliman.

Upravo je sigurnost ove godine glavni faktor za putovanja njemačkih turista u inozemstvo. Straha za Hrvatsku zbog toga nemaju ni TUI-ju, jednom od najvećih svjetskih organizatora putovanja.

- Hrvatskoj u pogledu bukinga za 2016. godini ide jako dobro, posebno s njemačkog tržišta. Mi u TUI-ju trenutno imamo rast rezervacija za Hrvatsku od deset posto., kazao nam je Robin Wilbertz, direktor produkt menadžmenta TUI-ja za Italiju, Hrvatsku i Maltu. (Barbara BAN)

CIJELI TEKST U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter