U Parizu je ovaj tjedan održana prva specijalizirana nautička radionica u organizaciji Hrvatske turističke zajednice i njezina predstavništva u Francuskoj, priopćuju iz Hrvatske turističke zajednice.
Radionica je održana u sklopu jednog od najvećih svjetskih nautičkih sajmova - pariškog Međunarodnog nautičkog sajma. Tako se na ovogodišnjem 55. izdanju Salon Nautique International de Paris, kojeg svake godine posjeti više od 230 tisuća posjetitelja, nakon nekoliko godina stanke predstavila i nautička ponuda Hrvatske.
Štand Hrvatske turističke zajednice posjetili su i ministar turizma Darko Lorencin te direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji su tijekom obilaska sajma porazgovarali i s hrvatskim izlagačima na sajmu.
- Iako su srpanj i kolovoz mjeseci u kojima se ostvaruje najveći promet u nautičkom charter turizmu, u razdobljima pred i posezone postoji značajan potencijal za nove akvizicije i rast turističkog prometa, pa tako i s francuskog tržišta. Nautika je jedan od ključnih proizvoda kojima možemo pozitivno utjecati na produljenje turističke sezone, istaknuo je Lorencin.
- Predstavljanje hrvatske turističke ponude na jednom od najvećih nautičkih sajmova u Europi logičan je slijed, pogotovo jer se Hrvatska sve više percipira kao neizostavna i jedna od najboljih europskih, ako ne i svjetskih nautička destinacija, a dokaz tome je i stalno povećanje dolazaka nautičkih gostiju, dodao je Ivičić.
Na poslovnoj radionici su prisustvovale 22 hrvatske tvrtke i 50-ak francuskih partnera, novinara, specijaliziranih agencija, a među prisutnima su bili i brojni francuski turoperatori poput Clio, Karavel Promovacances, UCPA, Syltours i drugih.
Također, radionici su se odazvale i neke od najvažnijih svjetskih nautičkih agencija poput Globe Sailor, Sail n'Dream, Ocean Evasion, Cool Sailing te Filovent, ali i predstavnici internetskih platformi za online iznajmljivanje brodova poput Click & Sail, Samboat te Beboats. (B. BAN)