Hrvatska kravata osvaja Kinu

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Hrvatska kao domovina kravate "jedno je od otkrica" za posjetitelje EXPO-a 2010. u Šangaju, a potvrduje to iznimno veliko zanimanje poslovnih ljudi za plasman hrvatskih kravata na kinesko tržište.

U Šangaju vlada veliko zanimanje za plasman hrvatskih kravata šalova i rubaca na veliko kinesko tržište te mnogih kupaca tih proizvoda u Hrvatskome paviljonu u Šangaju.

"Našli smo se u situaciji da smo u tjedan dana ostali bez robe", izjavio je za Hinu direktor tvrtke Potomac-Croata Franjo Bušic, isticuci da je na štandu u Hrvatskome paviljonu prodano nekoliko tisuca raznih Croata proizvoda, a potražnje još ima.

Poslovnih ponuda za plasman kravata, šalova i rubaca na kinesko tržište iznimno je mnogo, rekao je.

"Tržište Kine je gladno kvalitetnih brendiranih proizvoda iz Hrvatske", ocijenio je Bušic, dodajuci da kineski kupci i poslovni ljudi zainteresirani za suradnju prepoznaju dizajnersku kvalitetu, a sama "prica o kravati dodatno ih je oduševila".

"Jedini smo hrvatski brend prisutan na sajmu, i to se pokazalo punim pogotkom", rekao je Bušic.

Istaknuo je da su prodane najskuplje kravate i ocijenio kako upravo ti proizvodi imaju najvece izglede na kineskome tržištu.

Štand tvrtke posjetio je i bivši hrvatski nogometni izbornik, trenutacno trener u Šangaju (Shanghai Shenhu) Miroslav Ciro Blaževic, koji je, rekao je u telefonskom razgovoru Bušic, u šali rekao da ce dovesti cijelu nogometnu momcad da se upozna s poviješcu kravate i proizvodima koji se nude.


Podijeli: Facebook Twiter