Hrvatska iduće godine stvara novi turistički brend

(Manuel ANGELINI)
(Manuel ANGELINI)

Nešto više od 328 milijuna kuna vrijedi proračun Hrvatske turističke zajednice za iduću godinu. Riječ je o budžetu koji je definiran programom rada usvojenom ovog tjedna na Turističkom vijeću. Program rada za 2015. godinu fokusira se na aktivnosti usmjerene u povećanje svjesnosti o brendu Hrvatska, njegovoj prepoznatljivosti i jačanju na svim ključnim tržištima. Jednako tako, fokus je na aktivnostima kojima će se aktivno promovirati Hrvatska kao cjelogodišnja turistička destinacija, s glavnim naglaskom na one usmjerene na povećanje broja dolazaka i noćenja gostiju u razdobljima pred i posezone, kao i povećanju prosječne potrošnje gosta.

Kako navode u HTZ-u, program rada za 2015. godinu predstavlja veliki zaokret u načinu rada te s dugoročnim ciljem udvostručenja turističke potrošnje, te je kao takav uvod u aktivnosti čija će se puna afirmacija i rezultati vidjeti u 2016. godini.

- Rebranding, dakle novi vizualni identitet koji će u narednom razdoblju definirati našu prepoznatljivost, razvoj i puna afirmacija kvalitetnih specijaliziranih proizvoda, angažman globalne PR agencije, svakako su velike obveze, od kojih s punim pravom očekujemo prve vidljive rezultate već u 2015. godini,  izjavio je direktor Ratomir Ivičić, direktor HTZ-a.

Aktivnosti HTZ-a u narednoj će se godini jače okrenuti online komunikaciji, online i offline oglašavanju, unaprjeđenju odnosa s javnošću putem provedbe integrirane PR strategije kao i daljnjoj afirmaciji projekta Hrvatska 365. Važnu ulogu u daljnjoj implementaciji projekta Hrvatska 365 imat će turističke zajednice koje se trebaju osposobiti za djelovanje na načelu destinacijskih menadžment organizacija (DMO) i destinacijske menadžment kompanije (DMK) koje trebaju kreirati ponudu proizvoda. (B. B.)


Podijeli: Facebook Twiter