Tijekom prvih osam mjeseci ove godine u Hrvatskoj je prodano 29.612 automobila, što je 13,6 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, pokazuju podaci agencije Promocija Plus zasnovani na evidenciji MUP-a o novim registracijama.
Tijekom kolovoza prodano je 2.812 automobila, što je 23,2 posto manje nego u srpnju i najmanje na mjesecnoj razini u dosadašnjem tijeku godine, ali i 5,6 posto više nego u lanjskom kolovozu.
Gledano po markama, najveci tržišni udio na hrvatskom tržištu u prvih osam mjeseci od 11,8 posto ostvario je volkswagen, koji je prodao 3.499 automobila. Na drugom mjestu je opel s udjelom od 10,3 posto i 3.062 automobila, a treci je renault s 9,6-postotnim udjelom i 2.832 automobila. Medu popularnijim markama su, redom po prodajnim rezultatima, peugeot, chevrolet, škoda, hyundai, citroen, ford i dacia.
Volkswagen je vodeci i prema prodaji u kolovozu, a slijede renault, opel, peugeot i chevrolet. Prema modelima, opel astra je najprodavaniji automobil u Hrvatskoj - u prvih osam mjeseci prodane su 1.342 opel astre.
Po prodaji u prvih osam mjeseci slijede škoda octavia, volkswagen polo, opel corsa, hyundai i30 itd. (Hina)