Za svakodnevno informiranje hrvatski gradani najviše koriste televiziju, a na drugo mjesto uvjerljivo se probio internet, ispred dnevnih novina i radija, izvijestila je istraživacka kuca GfK koja je u veljaci provela istraživanje medu gradanima.
Prema podacima istraživanja, provedenog na reprezentativnom uzorku od tisucu gradana, koji imaju više od 15 godina, televiziju za informiranje koristi njih 57 posto, 19 posto informacije dobiva putem interneta, deset posto iz dnevnih novina, osam posto iz više raznih medija, a šest posto s radija.
Žene su nešto sklonije televiziji kao izvoru informacija od muškaraca, odnos je 59 prema 54 posto. Takoder i osobe starije dobi pokazuju naklonost televiziji kao izvoru informiranja - od 45 do 54 godina, 62 posto, a više od 65 godina cak 84 posto. Osobe nižeg stupnja obrazovanja koriste televiziju za informiranje izmedu 68 i 78 posto.
Televizija kao prvi izbor najprisutnija je u Slavoniji (79 posto), Lici, Kordunu i Banovini (63 posto), Sjevernoj Hrvatskoj (61 posto), Istri, Primorju i Gorskom kotaru (59 posto), a najmanje u Dalmaciji (47 posto) i Zagrebu s okolicom (43 posto).
Internetom se u Hrvatskoj koristi ukupno 58 posto gradana, od cega njih gotovo dvije trecine i za informiranje o dnevnim dogadajima, a vidljive su razlike po regijama. Najviše se koristi u Zagrebu i Dalmaciji (24 posto) te Istri, Primorju i Gorskom Kotaru (18 posto) i Sjevernoj Hrvatskoj (17 posto), pa u Lici, Kordunu, Banovini (15 posto) i Slavoniji (10 posto).
Za informiranje, internet najviše odabiru mlade osobe od 15 do 17 godina, njih 56 posto, od 18 do 24 godine 47 posto, od 25 do 34 godine 35 posto, a samo dva posto starijih od 65 godina.
Preferiranje interneta definira i stupanj obrazovanja, najviše ga koriste osobe sa srednjom strucnom spremom ili gimnazijom (23 posto) i visokoobrazovani (29 posto).
Dnevne novine kao glavni izbor informacija izabralo je najviše stanovnika Dalmacije, 18 posto, te Istre, Primorja i Gorskog Kotara, 13 posto, te dobna skupina od 18 do 24 godine (13 posto).