Možda mnogi nisu znali, ali Njemačka među Hrvatima ne slovi samo kao atraktivna zemlja kada se govori o radu u inozemstvu, već je i vrlo tražena turistička destinacija. Budući da je i u Hrvatskoj od svih turista, najveći broj onih iz Njemačke, slobodno se može reći da se te dvije zemlje vole. Naime, kako izvješćuju iz Njemačke turističke zajednice Njemačka kao turistička destinacija postaje sve omiljenija na brojnim tržištima jugoistočne Europe, a najomiljenija među Hrvatima.
To potkrepljuju podaci istraživanja tržišta Njemačke turističke zajednice na temelju ispitivanja Njemačke savezne službe za statistiku i najnovija ispitivanja tvrtke IPK International. U Hrvatskoj je, prema njihovim istraživanjima, Njemačka najomiljenija inozemna turistička destinacija, u Rumunjskoj je na drugom, a u Bugarskoj na trećem mjestu.
- Snažno pozicioniranje Njemačke kao turističke destinacije u regiji potvrđuje naš strateški angažman
na rastućim tržištima. Ubuduće vidimo visoki potencijal te regije koji se može razviti ciljanim marketinškim aktivnostima. Na temelju naših najnovijih prognoza do 2030. očekujemo neprekidni rast na ukupan volumen od više od deset milijuna noćenja turista iz te regije, tvrdi Petra Hedorfer, predsjednica upravnog odbora Njemačke turističke zajednice koja ima svoje regionalno predstavništvo u Beogradu.
Ističu da je Njemačka s više od dva milijuna putovanja i tržišnim udjelom od 14 posto već danas najomiljenija inozemna turistička destinacija iz zemalja balkanske regije te je ispred susjednih turističkih destinacija kao što su Grčka (13 posto), Turska (11 posto), Italija (8 posto) ili Mađarska (7 posto). U Hrvatskoj kao najvećem tržištu jugoistočne Europe, Njemačka je kao turistička destinacija 2014. sa 770.000 putovanja ostvarila plus od 14,6 posto te je time nadaleko potvrdila prvo mjesto najomiljenijih inozemnih turističkih destinacija Hrvata.(Barbara BAN)
VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU