U porečkoj dvorani Žatika sinoć je zatvorena dvodnevna akcija Hravstke gospodarske komore "Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam", bio je to specijalizirani projekt s ciljem povećanja udjela hrvatskih proizvoda u turističkom sektoru. Na izložbenom prostoru od 2.500 metra četvornih predstavnici turističkih poduzeća, ponajprije hotelijeri, mogli su razgledati široku lepezu proizvoda i usluga 85 proizvođača iz raznih krajeva Hrvatske. Oni su izložili na stotine proizvoda namijenjenih prehrani, opremanju objekta i djelatnika, a predstavljene su i brojne usluge koje se mogu ponuditi turistima u hrvatskom hotelima i izvanpansionskoj potrošnji.
Direktorica sajam u Žatiki Sanela Vrkjan, direktorica Sektora za trgovinu HGK, zadovoljna je ovom akcijom "Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam". Odaziv je, kaže, očekivao odličan, a posebno veseli što su mnogi izlagači i hotelijeri pred sklapanjem poslova. Većina izlagača prodala je gotovo sve što je bilo izložen na njihovim štandovima, a tak kada se u Zagrebu, nakon sajma, napravi analiza vidjet će se koliko je poslova sklopljeno, kaže Vrkljan. Dodajući kako će se ovakva manifestacija gotovo sigurno održavati i u budućnosti, jer je zadovoljstvo proizvođača i predstavnika turističkih tvrtki vidljivo na svakom koraku.
Sajam su organizirano posjetili i učenici porečkih škola kojima je predstavljena važnost kupovanja hrvatskih proizvoda, ponajprije stoga jer se na taj način čuvaju postojeća i otvaraju nova radna mjesta. Uz to važno je da se mladi upoznaju s kvalitetom hrvatskih proizvoda koja je bolja od nekih uvoznih, a obilježeni su znakovima "Izvorno hrvatsko" i Hrvatska kvaliteta".
Poslovni ljudi održali su niz susreta, a građani koji su posjetili sajam mogli su se osvjedočiti u kvalitetu hrvatskih proizvoda. Dobra je bila i posjećenost rasprava na kojima su ljudi iz HGK govorili o važnosti potrošnje hrvatskih proizvoda za nacionalno gospodarstvo, a poduzetnici u turizmu predstavili svoje aktivnosti i projekte. (M. R.)