Hoteli s 5 zvjezdica popravljaju imidž, ali ih je premalo

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Istra od 2008. godine ima hotele s pet zvjezdica, za cime je godinama žudjela da bi dostigla ono što si je odavno zacrtala - postati destinacijom cjelogodišnjeg poslovanja koju ce se prije svega prepoznati po identitetu, ali i iznimnoj kvaliteti.

Od te 2008., kada je otvoren obnovljeni Istraturistov hotel Coral u Umagu, poceli su se otvarati svake godine novi petozvjezdani objekti - 2009. Kempinski Adriatic na Crvenom Vrhu i Maistrin Monte Mulini u Rovinju, a prošle godine u njegovom susjedstvu konacno je niknuo dugo ocekivani Lone.

Cini se da ce zasad sve stati na tome, jer nove predvidene investicije u tom smjeru poput Brijuni rivijere, golf resorta s hotelima s pet zvjezdica ili pak projekti visokog turizma na vodnjanskom priobalju još su daleko su od realizacije o kojoj se naveliko pricalo prije nekoliko godina.

Ti su hoteli trebali promijeniti imidž destinacija u kojima su uredeni, što znaci da su trebali dovesti goste vece platežne moci, a posljedicno su se trebale transformirati i same destinacije kroz dodatnu ponudu - luksuznije restorane, trgovine, nocne klubove.

Pa ipak, usprkos tome što se govorilo da bi upravo takvi objekti trebali raditi citave godine jer nude nešto više, trenutno je za goste otvoren upravo Lone, dok ce ostali vrata otvoriti za nekih mjesec dana. Ocito je da je u ovo doba zimskog turistickog mrtvila to hotelijerima neisplativo.

Svi ce reci da problema s popunjenošcu nemaju u srcu sezone, ali da još jako puno truda treba uložiti u pred i posezonu, dok o zimi nitko niti ne mašta, osim kada su u pitanju božicni i novogodišnji blagdani. Svi koji su uredivali takve objekte to su ucinili zbog dugorocnih planova i sami su svjesni da nove goste vece platežne moci ne mogu pridobiti preko noci, prije svega jer se ponuda ne zasniva samo na ponudi njihovog hotela, nego i cijele destinacije.

Uz to - premalo ih je. Ipak se na tržištu lakše izboriti ako na njemu nastupa više igraca sa širom ponudom.

Nakon otvaranja dvaju hotela s pet zvjezdica u Rovinju iz razgovora s trgovcima i ugostiteljima može se zakljuciti da su profitirali oni s boljom i kvalitetnijom ponudom te brendiranom robom. Dok ducani s proizvodima prosjecnih cijena i standardnom ponudom imaju naravno veci promet tijekom ljetnih mjeseci, nisu zamijetili da je on ni veci ni manji zbog novih objekata koji ugošcuju klijentelu vece platežne moci. (B. BAN, M. MEDIC)

CIJELI TEKST MOŽETE PROCITATI U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter