Iako je u oglasniku Butiga rijecka agencija za poslovanje nekretninama AB nekretnine objavila oglas o prodaji hotela Pula, vec u zadnjem, jucerašnjem broju tog oglasnika obavijesti o prodaji nema. I inace je praksa da agencije svoju ponudu u oglasima mijenjaju, ali teško da je netko mogao tako pogriješiti i objaviti da se - ni više, ni manje - prodaje atraktivan i prepoznatljiv hotel u Puli. Tim više što se u oglasu precizno spominje i smještajni kapacitet te kvadratura hotela i okolnog zemljišta.
Direktor hotela Miodrag Mirceta veli da je za objavu oglasa odgovorna agencija, rekavši da se može pretpostaviti da su s vlasnikom hotela Milom Rudanom razgovarali o mogucnosti prodaje, ali da ništa nije bilo definirano.
- Oglas o prodaji objavljen je bez suglasnosti i punomoci vlasnika, što je jako neozbiljno, veli Mirceta. Dodao je da se hotel ne prodaje te da ce nas obavijestiti kada se to dogodi. Vlasnik agencije Marko Pavic pak priznaje da su grešku napravili oni, prebacujuci krivnju na službu marketinga.
- AB nekretnine u Butigi imaju zakupljen oglasni prostor velicine jedne stranice. U sklopu tog prostora objavljen je i sporni oglas o prodaji hotela Pula. Mi tjedno dajemo ponudu nekretnina koje imamo u našoj ponudi, stoga se oglasi ne ponavljaju. Hotel Pula objavljen je previdom naše službe marketinga, buduci da sam za objavu od 1. rujna samo napomenuo da bi u oglas trebalo staviti neki hotel iz Istre. Oni su previdom odabrali hotel Pula, iako uz taj objekt stoji napomena da treba provjeriti je li za prodaju, veli Pavic.
Naglašava da su oni ozbiljna agencija koja u svom poslovanju poseban naglasak daje na poslovne prostore, a time i na prodaju hotela i ostalih ugostiteljskih objekata.
- U cijeloj smo se ovoj prici našli jer smo kroz suradnju s nekoliko velikih ulagaca koji imaju volju ulagati u naš turizam, a tijekom traženja za njih adekvatnih turistickih objekata, došli do informacije da se hotel Pula prodaje. No, od tog posla nije bilo ništa jer su se investitori odlucili za neke druge objekte. Buduci da su slike ostale u našoj arhivi, u kojoj imamo na desetke hotela na sjevernom Jadranu, pa tako i u Istri, na taj su nacin, pukim previdom, objavljene u našem oglasu, veli Pavic.
Iz ovog je pak jasno da se o prodaji hotela razmišlja ili se barem razmišljalo, a moglo bi se i reci da je oglas vec spreman cekao na objavu, doduše ne na onu prije nekoliko dana.