Hidrogliserom povezani Trst, Piran, Rovinj i Pula

Prvo uplovljavanja tršćanskog hidroglisera u Pulu (D. MEMEDOVIĆ)
Prvo uplovljavanja tršćanskog hidroglisera u Pulu (D. MEMEDOVIĆ)

Današnjim pristajanjem hidroglisera uz Riječki gat službeno je otvorena nova ljetna brodska linija Trst - Piran - Rovinj - Pula.  Hidrogliser, prijevoznika Trieste Lines Srl sa sjedištem u Trstu, prometovat će do 1. rujna, i to ponedjeljkom i utorkom na liniji Trst - Rovinj - Trst, četvrtkom na liniji Trst - Piran - Rovinj - Trst, petkom Trst - Rovinj - Trst, a subotom i nedjeljom na relaciji Trst - Piran - Rovinj - Pula - Rovinj - Piran - Trst.

Ponedjeljkom, utorkom i četvrtkom hidrogliser iz Trsta kreće u 9 sati, a dolazak u Rovinj predviđen je u 10.25 sati, odnosno četvrtkom u 10.50 sati, a polazak iz Rovinja prema Trstu je u 18.05 sati. Petkom, subotom i nedjeljom polazak iz Trsta je također u 9 sati, a u Rovinju je u 10.25, odnosno 10.50 sati subotom i nedjeljom. Petkom iz Rovinja prema Trstu kreće u 18.05 sati.

U dane vikenda hidrogliser plovi i prema Puli gdje stiže u 11.45 sati. Polazak iz Pule prema Trstu, odnosno Rovinju ili Piranu je u 17.10 sati. Cijene variraju ovisno o destinaciji, no kreću se od 20 do najviše 50 eura.

Hidrogliser je danas tako počeo s prometovanjem i iz Trsta je krenuo u 9 sati te uz malo kašnjenje oko podneva stigao u Pulu s osam putnika. Ta je linija, kako se doznaje, otvorena u sklopu aktivnosti projekta EA SEA-WAY (Europe-Adriatic SEA-WAY), u kojem Istarska županija sudjeluje s 20 partnera, među kojima je glavni partner talijanska regija Friuli-Venezia Giulia. Projekt je financiran putem programa Jadranske prekogranične suradnje IPA ADRIATIC 2007. - 2013., a predviđeno trajanje je dvije i pol godine. Proračun mu iznosi 6.657.204,68 eura. Ovim se projektom žele riješiti problemi neuravnoteženog razvoja infrastrukture i nedovoljne razvijenosti pomorskih linija te niska razina kvalitete usluga za putnike i turiste. Kroz sanaciju postojećih dotrajalih lučkih objekata i izgradnju novih (lukobrani, operativne obale, prometnice) želi se poboljšati nedostatno korištenje potencijala pomorskog prometa te neodgovarajuća mreža javnog prijevoza. (N. SOFTIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter