Hidroavioni u Puli početkom ožujka

(N. LAZAREVIĆ)
(N. LAZAREVIĆ)

Iako je krajem prošle godine svečano najavljen početak redovnih linija hidroavionom koji su prve putnike trebali prevesti od početka siječnja, to se nije dogodilo. Termin je potom prebačen za kraj siječnja, kao konačni datum do kojeg su trebali biti riješeni svi nesporazumi između koncesionara, tvrtke European Coastal Airlines (ECA) i Agencije za civilno zrakoplovstvo. Siječanj je došao i prošao, a i veljača se primiče svome kraju, a hidroavioni još uvijek nisu dio tjednih atrakcija u pulskoj luci.

Unatrag mjesec dana pojavila se neslužbena informacija da Agencija za civilno zrakoplovstvo ne želi dati dozvolu za uzletno-sletnu stazu jer je ECA željela da bude posred Pulskog zaljeva, a Agencija je smatrala da je to opasno jer je u pulskom zaljevu puno korisnika te bi to moglo biti opasno, pogotovo ljeti kada se promet morskim putem intenzivira. Osim toga, isticali su, ta staza nigdje ne ide posred zaljeva, pa zašto bi u Puli?!

Gdje je opet zapelo upitali smo direktora ECA-e Klausa Dietera Martina.

- Nakon višemjesečnih usuglašavanja s Gradom, Lučkom upravom i Lučkom kapetanijom, prihvaćena je lokacija za slijetanje hidroaviona u uvali Vela draga u lučkom području. Ova lokacija u skladu je s prostorno-planskim dokumentima Grada, propisima o redu u luci i sigurnosti plovidbe te je od strane Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo u postupku dokumentiranje operativnih procedura za certifikaciju aerodroma na vodi Pula, rekao nam je Dieter Martin.

U nastavku je istaknuo da se komercijalni promet planira od početka ožujka ove godine, prvo prema Rabu, Splitu (Resnik) te riječkom aerodromu, ali i da je u planu uspostava letova s Italijom i drugim destinacijama čim se ishoduju potrebne dozvole.

- Prošli tjedan održan je sastanak s riječkim čelnicima na temu uspostave hidroavionskog pristaništa u Rijeci. Svi su vrlo pozitivni i nadamo se da će i Rijeka uskoro biti grad koji je prepoznao vrijednost usluga koje donosi European Coastal Airlines, istaknuo je Dieter Martin. (S. ZRINIĆ TERLEVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter