Iako su brojni Puljani krajem prošle godine oduševljeno pozdravili dolazak hidroaviona koji je ujedno označio svečano otvaranje pontonskog pristaništa na rivi te početak stalnih letova do dalmatinskih otoka i luka, redovni letovi do danas nisu krenuli. U montažnom objektu na rivi, u neposrednoj blizini ulaza na Uljanik otok, svakodnevno je vidljiva aktivnost djelatnika tvrtke European Coastal Airlines, koja je koncesionar i pružatelj usluge, ali hidroavioni nakon prvog leta u pulskoj luci nisu viđeni. Što se dogodilo i zašto Pula od 1. siječnja nije hidroavionskom vezom povezana, kako je najavljeno, s Rabom i Splitom, pokušali smo doznati od nadležnih.
Neslužbene, ali pouzdane informacije govore da je došlo do određenih problema u realizaciji. Naime, tvrtka European Coastal Airlines zatražila je certifikat, odnosno svojevrsnu uporabnu dozvolu da može uzletno-sletna staza biti posred Pulskog zaljeva. Razlog je, navodno, da hidroavion nakon spuštanja na more ne mora "voziti" još desetak minuta do pontona i potom isto toliko natrag radi uzlijetanja, već da sleti što bliže pontonu.
No, iz Agencije za civilno zrakoplovstvo nisu bili tog mišljenja te nisu odobrili takvu uzletno-sletnu stazu, smatrajući da je u pulskom zaljevu puno korisnika te bi to moglo biti opasno, pogotovo ljeti kada se promet morskim putem intenzivira. Stoga, do danas uporabna dozvola nije izdana, a hidroavioni do daljnjeg ne mogu u pulsku luku. (S. Z. T.)