HDZ: Božićna kugla je pljuvanje Puljanima u lice

(M.MIJOŠEK)
(M.MIJOŠEK)

"Proračun Pule nije u funkciji razvoja gospodarstva i poticanja privrede, njegova funkcija je lakiranje teške stvarnosti i skrivanje zapuštenosti Pule.", započeo je svoje obraćanje novinarima predsjednik gradskog HDZ-a Zrinko Kajfeš na pulskom Forumu nadomak božićnoj ukrasnoj rasvjeti.

- Sudbina se okrutno poigrala s gradskom vlasti i donijela im pred vrata u predbožićno vrijeme, u vrijeme slaganja godišnjeg proračuna, alegorijsku instalaciju u vidu najveće kugle u Europi. Ne funkcionira kugla baš kao što ne funkcionira gradska vlast. Sve ovo što imamo, a ustvari nemamo, najbolja je slika ne samo proračuna za 2015. godinu nego kontinuiranih nerazvojnih proračuna koji se godinama donose i posljedica je stravična zapuštenost Pule, rekao je Kajfeš, navodeći da Pula ima božićnu kuglu koja ne funkcionira, najveći kružni tok koji liči na odlagalište, najljepše plaže godinama zapuštene, nekoliko maketa rive koja je tužno oronula, Arenu čiji je okoliš zapušten, te bolnicu za koju se pita kakva je.

Kajfeš smatra da božićna kugla oslikava i odnos Kukuriku koalicije jer se koalicijski partneri prepucavaju oko kugle dokazujući disfunkcionalan odnos unutar koalicije, a Puli i Puljanima to ne donosi nikakvo dobro. Na njega se nadovezao vijećnik Skupštine Istarske županije Marino Roce, koji je konstatirao da na svaki poziv o osiguravanju sredstva za sufinanciranje obitelji kojima je teško dobiva se odgovor da nema novca. Tako je podjestio da su prije početka školske godine tražili sufinanciranje nabavke novih knjiga, nedavno i sufinanciranje prijevoza srednjoškolaca, ali odgovor je da se raspolaže skromnim sredstvima.

- Puli je, očito, napokon krenulo jer pronašla je dva milijuna kuna da bi se ukrasila za blagdane. Nisu pronašli sredstva za besplatne školske knjige, niti su pojačali socijalne programe, ali su kao dio Vlade izmjenom poreznog zakona omogućili poslodavcima manja izdvajanja. Ali su se zato potrudili povećati prirez. Svakome je drago da se ukrasi njegov grad, ali u ovo krizno vrijeme izdvajati novac za ukrašavanje budi sumnju što se time želi prikriti. Ovo podsjeća na 2009. godinu i Mangjuru, možda toliko košta njihova marketinška agencija. A ustvari je pljuvanje građanima u lice, zaključio je Roce. (G. ROJNIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter