Hajdaš Dončić: 1. srpnja krajnji rok za pulski rotor

Ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić u Puli (D. MEMEDOVIĆ)
Ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić u Puli (D. MEMEDOVIĆ)

Uzrok zastoja izgradnje rotora u pulskoj Šijani, koji definitivno neće biti dovršen do planiranog 1. lipnja, su neusklađeni izvođači radova te dosadašnji otežavajući vremenski uvjeti, rekao je na konferenciji za novinare u sjedištu županijskog SDP-a ministar prometa, pomorstva i veza Siniša Hajdaš Dončić. Naglasio je da za ovaj problem nisu odgovorne Hrvatske ceste, od kojih je zatražio detaljno izvješće te dobio čvrsto obećanje da će radovi biti gotovi do 1. srpnja.

- Svjesni smo kako u građevinskom sektoru vlada kriza, no ukoliko se pomaknuti rokovi ne budu poštovali, uslijedit će penali, tvrdi Hajdaš Dončić. 

SDP-ovac Peđa Grbin ocijenio je Miletićevo otvoreno pismo, u kojem gradonačelnik Pule poziva ministra i direktora Hrvatskih cesta Edu Kosa da posjete gradilište i u razgovoru s izvođačima radova pronađu rješenje, potpuno deplasiranim, pritom podsjećajući kako je zbog gradnje rotora uklonjeno 200 metara novoizgrađene pulske obilaznice plaćene iz džepova građana.

- Ovo je dokaz da se u gradskoj upravi uopće ne planira i sve radi usputno, ne samo na ovom gradilištu već i na svim ostalim radovima komunalne infrastrukture, što mi pak planiramo promijeniti sustavnim i dugoročno planiranim pristupom, kazao je Grbin.

Kandidat za istarskog župana Damir Kajin rekao je da je cilj gradske uprave bio izvući 60-65 milijuna kuna iz proračuna Hrvatskih voda, što su i dobili, a potom potpuno zakazali jer uopće nisu bili pripremljeni, a sada se, kako kaže izvlače, optužujući za problem izgradnje rotora i Hrvatske ceste.

- Ukoliko rotor ne bude gotov do 1. srpnja, u Puli će se dogoditi pravi prometni kolaps, a onaj tko ga doživi u ljetnim mjesecima, neće se više poželjeti vratiti u Pulu, stoga se iskreno nadam da će ministar iskoristiti svoj autoritet i inzistirati na završetku radova, rekao je Kajin. 

- Očekujemo da Ministarstvo prometa i veza do rujna riješi imovinskopravna pitanja prometne trase od Rogovića do Učke kako bi mogao se mogla nastaviti izgradnja Istarskog ipsilona, strana investicija vrijedna 205 milijuna eura, čime bi se u naredne četiri godine na posao vratilo 400 građevinara, tvrdi Kajin.

Hajdaš Dončić izvijestio je da se razmatra način na koji bi se smanjilo državno financiranje Ipsilona od 20 milijuna eura godišnje, te da su u tijeku pregovori koncesionara Bina-Istre i AZTN-a o pravnim parametrima, nakon kojih bi najesen trebala započeti izgradnja prema Učki. (K. TADIJIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter